کد خبر: 138112
A
رئیس بسیج کارگری کشور مطرح؛

تولید داخلی علاج مشکلات کشور است

حمیدرضا الله بداشتی ضمن اعلام بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی گفت: نگاه به تولید و اشتغال باید جهادی و انقلابی باشد.

تولید داخلی علاج مشکلات کشور است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رئیس بسیج کارگری کشور حمیدرضا الله بداشتی با اشاره به بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی، گفت: با تلاش کارگران و افسران جبهه تولید و اشتغال، ایران در عرصه های مختلف بن بست شکن ظاهر شده است.

 در بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در رشت، اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در بخش صنعت و تولید دارد که باید نقاط ضعف این بخش پوشش داده شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت و تولید، افزود: نگاه به تولید و اشتغال باید جهادی و انقلابی باشد.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه تولید پایدار و سودآور باید محور کار مسئولان قرار گیرد، گفت: تولید و اشتغال پایدار با فراهم آوری بسترهای اولیه و همچنین بازار فروش محقق می شود.

الله بداشتی با بیان اینکه مقاومت اقتصادی و حمایت از تولید داخلی منجر به تحول اقتصادی می شود، تصریح کرد: تولید داخلی با رویکرد دانش بنیان علاج مشکلات کشور در بخش بیکاری و اقتصاد است.

وی با اشاره به بی اثر شدن تحریم ها به واسطه اتکا به تولید داخلی، افزود: با تلاش کارگران و افسران جبهه تولید و اشتغال، ایران در عرصه های مختلف بن بست شکن ظاهر شده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر