کد خبر: 138337
A
عضو هیأت رئیسه مجلس با انتقاد از دولت:

وزارت کار همچنان با سرپرست اداره می‌شود/ هنوز خبری از معرفی وزیر نیست!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز خبری از اینکه دولت در چه روزی قصد معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس را دارد به دست ما نرسیده است اما زمان دولت برای معرفی وزیر رو به اتمام است.

وزارت کار همچنان با سرپرست اداره می‌شود/ هنوز خبری از معرفی وزیر نیست!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هنوز خبری از اینکه دولت در چه روزی قصد معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس را دارد به دست ما نرسیده است اما زمان دولت برای معرفی وزیر رو به اتمام است.

وی درخصوص تعطیلات تابستانی نمایندگان و تداخل آن با معرفی وزیر، اظهار داشت: مجلس در این ایام تعطیل نخواهد بود و تنها جلسات صحن علنی برگزار نمی‌شود، هر زمان دولت نامه معرفی وزیر را به مجلس ارسال کند، ما درخصوص آن تصمیم خواهیم گرفت.

حاجی دلیگانی در پاسخ به این سوال که «آیا جلسه رأی اعتماد بعد از تعطیلات تابستانی خواهد بود؟»، عنوان کرد: این مساله بستگی دارد به اینکه نامه معرفی وزیر چه زمانی به مجلس برسد، وقتی که نامه به مجلس ارسال شود، بسته به زمانی که می‌تواند جلسات مجلس منعقد شود، اعلام وصول خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که «اعلام وصول الزاماً باید در صحن علنی انجام شود؟» گفت: بله، اول باید در صحن علنی اعلام وصول شود و وقتی که اعلام وصول شد، ظرف مدت یک هفته باید تعیین تکلیف شده و جلسه رأی اعتماد برگزار شود.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر