کد خبر: 138710
A

خرید لوازم یدکی بسترن b30 مستقیم از وارد کننده

در صنعت خودروسازی باید این موضوع را مد نظر داشت که کیفیت تولیدات و قیمت‌های آن یکسان نیست بنا بر شرایط و ساخت متفاوت است برخی از کشور‌ها در صنعت خودروسازی پیشرفته هستند و برند‌های مشهور و معروفی دارند بنابراین کیفیت تولیدات و قیمتی که برای آن‌ها تعیین شده است.

خرید لوازم یدکی بسترن b30 مستقیم از وارد کننده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ یکی از صنایع مهمی که در کشور‌های مختلف جهان از درجه اهمیت بسیار بالا برخوردار است صنعت سودآور خودروسازی می‌باشد؛ این صنعت دراقصی نقاط جهان از جمله صنایع پیشرفته و پولساز محسوب می‌شود. با توجه به این نکته باید در نظر داشت که کارخانجات بزرگ فعالیت‌های زیادی را در رابطه با صنعت خودروسازی انجام می‌دهند و خدمات و محصولات خود را به تمامی نقاط جهان عرضه می‌کنند.

 

 

 

در صنعت خودروسازی باید این موضوع را مد نظر داشت که کیفیت تولیدات و قیمت‌های آن یکسان نیست بنا بر شرایط و ساخت متفاوت است برخی از کشور‌ها در صنعت خودروسازی پیشرفته هستند و برند‌های مشهور و معروفی دارند بنابراین کیفیت تولیدات و قیمتی که برای آن‌ها تعیین شده است با توجه به سطحی که برخوردارند متفاوت و متغیر است وباتوجه به این ویژگی‌ها انتخاب لوازم یدکی مناسب، اهمیت بالایی دارد. هنگام تعویض قطعات خودرو به برند و کیفیت قطعه توجه خاصی مبذول دارید که این مستلزم شناخت، و دانش است و اینکه بدانیم به چه معیار‌ها و مؤلفه‌هایی برای انتخاب و خرید توجه نماییم.

توجه داشته باشید برای آگاهی از این موضوع که قطعات به کار برده شده در خودرو اصل و اورجینال است می‌توان با یک تعمیرکار متخصص مشورت کرد و مشاوره گرفت. تعمیرکار بنا بر تجربه و دانش خود مهارت خاصی در تشخیص دادن اصل بودن قطعات دارد. او در این عرصه و شغل بابت سال‌ها فعالیت، بررسی و تعمیر انواع و اقسام ماشین‌ها از دانش بسیار خوبی برخوردار است.

تعمیرکار متخصص و مجرب بنا بر شناخت و تسلطی که دارد می‌تواند قطعات را تعمیر یا تعویض کند. یکی دیگر از مؤلفه‌های مهمی که در بحث لوازم یدکی باید توجه کرد این است که لوازم یدکی خودرو باید به شکل درستی سر جای خود قرار بگیرد که اگر این فرایند به صورت اصولی و درست صورت نگیرد هرچند لوازم یدکی خودرو اصل باشد ممکن است نتواند کار خود را صحیح و درست انجام دهد و این مسأله باعث بروز مشکل خواهد شد نتیجتاً انتخاب تعمیرکار متخصص و مجرب یکی از عناصر مهم و ارزشمند است که بهتر است در رابطه با لوازم یدکی خودرو مورد توجه قرارداد.

 

 

vچند مورد از لوازم یدکی خودرو

 

 

برف پاک کن، باربند، گیربکس، رینگ، کاپوت، گلگیر جلو، گلگیر عقب، دستگیره درب بیرونی، دستگیره درب داخلی، لولا، شیشه، موتور برف پاک کن، چفت در، قالپاق و...

 

 

vآیا لوازم یدکی بسترن b30 در ایران به سهولت قابل دریافت است؟

بله لوازم یدکی بسترن b30درایران به سهولت قابل دریافت است حتی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نیز می‌توان لوازم یدکی بسترن b30 را تهیه نمود.

 

 

vچند مورد از لوازم یدکی بسترن b30

 

 

222

 

 

vB30بسترن تحلیل و بررسی خودروی

 

 

بسترن B30 یک سدان اتوماتیک و اقتصادی از بهمن موتور است که تولید آن در ایران از سال 1396 آغاز شد. این خودرو جایگزین نسخه بزرگتر و قوی‌تر بسترن B50f شد و به رقابت با سایر سدان‌های اتوماتیک اقتصادی بازار نظیر جیلی GC6، جک J4 و تندر پلاس پرداخت. از نظر امکانات رفاهی نیز می‌توان بسترن B30 را رقیب مستقیم دنا پلاس ایران خودرو قلمداد کرد. وجه تمایز بسترن B30 در مقابل دیگر رقبای هم‌وطن خود، کسب نمرات بالا از آزمون ایمنی معتبر و بهره‌مندی از تجهیزات ایمنی قابل قبول همچون کنترل کشش و کنترل پایداری است که بسترن B30 را در سطح خودرو‌های وارداتی ارتقا می‌دهد. امکانات رفاهی بسترن B30 نیز رضایت بخش هستند و کمبودی از این نظر احساس نخواهید کرد. پیشرانه و گیربکس بسترن B30 نیز در بین رقبا نسبتاً قابل قبول ظاهر می‌شوند و عملکرد اقتصادی از خود به نمایش می‌گذارند که به خصوص با توجه به افزایش قیمت سوخت طی مدت اخیر، برای مشتریان ایرانی مهم خواهد بود. فاصله بین دو محور بسترن B30 نسبتاً قابل توجه است و صندلی‌های خودرو نیز نرم و راحت هستند، از این رو می‌توان بسترن B30 را خودرویی مناسب برای سفر‌های خانوادگی دانست.

 

 

 

vتجهیزات ایمنی و لوازم یدکی بسترن b30

 

اسکلت‌بندی بسترن B30 به واسطه بهره‌گیری از ساختار 3H در پنل کفی، کناری و سقف، تقویت شده است. این امر سبب گردیده تا نمونه مجهز به شش ایربگ B30، پنج ستاره ایمنی را از مؤسسه تست تصادفات چین(C-NCAP) کسب نماید. متأسفانه نمونه ارائه شده در بازار ایران تنها از دو کیسه هوا برخوردار شده است. ترمز‌های این خودرو در جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب از نوع دیسکی بوده و همراه با تکنولوژی‌هایی نظیر سیستم ترمز ضد قفل توزیع الکترونیکی نیروی ترمز کنترل پایداری الکترونیکی سیستم کنترل کشش، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی و سیستم کمکی ترمز عرضه شده است. لوازم یدکی بسترن b30را می‌توان به سهولت و متنوع تهیه نمود.

 

 

vرقبا و محصولات مشابه

 

 

قبل از آشفتگی‌های یک سال و نیم اخیر بازار، خودرو‌هایی همچون برلیانس H330، ‌ام وی‌ام 550، رنو ساندرو، لیفان X50، جک J5 اتوماتیک و بی‌وای دی F3 رقبای بسترن B30 بودند که در حال حاضر هر کدام از این خودرو‌ها با افزایش قیمت در بازه‌های مختلفی مواجه شده‌اند.

 

 

·قیمت خودرو بسترن B30 در بازار چقدر است؟

قیمت خودرو بسترن B30 در بازار از ۵۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

 

 

·مشخصات موتور ماشین بسترن B30 چیست؟

بسترن B30 یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱. ۶ لیتری دارد که ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن مت گشتاور دارد.

 

 

·آپشن‌های خودرو بسترن B30 چیست؟

بسترن B30 آپشن‌هایی مانند کروز کنترل، پخش موزیک از طریق AUX USB و بلوتوث، سیستم مالتی مدیا همراه با نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم رهیاب (GPS) همراه با نقشه کامل ایران، فرمان چرمی مجهز به کلید‌های تنظیم کروز کنترل و سیستم صوتی، چراغ رانندگی در روز (Daylight)، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها، چراغ دنده عقب LED، آینه‌های جانبی برقی دارای گرمکن و چراغ راهنما و سانروف برقی دارد.

11

 

 

vمزیت‌ها و عیوب خودرو بسترن b30

  • کابین جادار
  • امکانات مناسب
  • ایمنی بالا
  • کیفیت ساخت خوب
  • طراحی معمولی کابین
  • سواری خشک

vسخن آخر

بسترن B30 یک سدان اتوماتیک و اقتصادی از بهمن موتور است که تولید آن در ایران از سال 1396 آغاز شد. لوازم یدکی بسترن b30 را می‌توان به سهولت و متنوع تهیه نمود که چند مورد از آن را می‌توان در انتها نام برد:

شما میتوانید برای تهیه و قیمت لوازم یدکی بسترن B30 در تمامی مدل ها با برند فاو بصورت اصل و تحویل در کمترین زمان به سایت اصلی سهند یدک به نشانی https://sahandyadak.com/ مراجعه کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر