کد خبر: 138813
A

ریزش ۵ هزار و ۹۴۵ واحدی بورس/ محصولات شیمیایی با ۲۲ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند+اسامی نمادهای منفی

در پایان معاملات امروز نماگر کل بورس با کاهشی۵ هزار و ۹۴۵ واحدی کانال یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحدی را از دست داد.

ریزش ۵ هزار و ۹۴۵ واحدی بورس/  محصولات شیمیایی با ۲۲ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند+اسامی نمادهای منفی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پایان معاملات امروز نماگر کل بورس با کاهشی۵ هزار و ۹۴۵ واحدی کانال یک میلیون و ۴۲۱ هزار واحدی را از دست داد. فارس،فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص را داشتند. شاخص هم وزن اما با ۴۰۰ واحد افزایش همراه بود. ارزش معاملات خرد هم در حدود ۲هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت که افتی ۱۵ درصدی نسبت به معاملات دیروز را نشان می‌دهد.همچنین حقیقی‌ها در این روز معاملاتی ۷۸ میلیارد از بازار خارج کردند.

آسیاتک با ۱۵.۵ و خدیزل و های وب با ۱۳ میلیارد تومان از بیشترین ورود پول حقیقی برخوردار بودند.خساپا با ۱۱،فارس با ۱۰.۵ و شپدیس با ۹میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

در میان صنایع،گروه اطلاعات و ارتباطات با ۴۲ میلیارد تومان بیشترین ورود و محصولات شیمیایی با ۲۲ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

photo_2022-09-06_12-54-41

photo_2022-09-06_12-54-42

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر