کد خبر: 141021
A

اظهارات جدید وزیر راه و شهرسازی : مردم منزل یک طبقه بسازند!

وزیر راه و شهرسازی که هنوز وعده یک میلیون مسکن در سال را عملی نکرده در اظهاراتی تازه و البته بدون بیان جزییات و روال معمول شهرسازی گفته است: به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند.

اظهارات جدید وزیر راه و شهرسازی : مردم منزل یک طبقه بسازند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رستم قاسمی روز دوشنبه ۱۸ مهر در حاشیه سفر استان مرکزی و بازدید از شهر جدید امیرکبیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر به استان ها با هدف سرکشی و نظارت به پروژه های نهضت ملی مسکن انجام می شود که در استان مرکزی نیز پروژه هایی در شهر جدید امیرکبیر و اراک آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن، به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند. شهر جدید امیرکبیر نمونه شهر جدید و تک واحدی و ویلایی است و می تواند برای مردم کشور جذاب باشد، امروز از این شهر بازدید کرده و ظرفیت ۲۰ هزار واحد را در این شهر ایجاد می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع طرح واگذاری زمین تک واحدی ویلایی در برخی شهرها بیان کرد: گروه معماری و شهرسازی به این نتیجه رسیده که زمین در کشور کم نیست هرچند نتوانسته ایم از دستگاه های دولتی زمین بگیریم اما با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین های متعلق به راه و شهرسازی، زمین موضوع جدی ما نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر