کد خبر: 142313
A
در نشست خبری مدیرعامل بیمه تجارت‌نو مطرح شد؛

اپلیکیشن بنو تحولی در دنیای بیمه/ رویکرد ما تحول دیجیتال است/تلاش هیات مدیره برای ۴ رقمی کردن تجدید ارزیابی دارایی شرکت/ راه‌اندازی بیمه دیجیتال با همکاری بانک تجارت

مراسم رونمایی از پرتفوی بنو با حضور مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو و اصحاب رسانه روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار شد.

اپلیکیشن بنو تحولی در دنیای بیمه/  رویکرد ما تحول دیجیتال است/تلاش هیات مدیره برای ۴ رقمی کردن تجدید ارزیابی دارایی شرکت/ راه‌اندازی بیمه دیجیتال با همکاری بانک تجارت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ نیما نوراللهی؛ مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو در این نشست با تاکید بر اینکه رسالت ما ترویج فرهنگ دیتامحوری است افزود: این پرتفوی با کمک شرکت‌های استارتاپی طی مطالعه ۳ ماهه طراحی انجام شده است ما با این برنامه، تمامی اطلاعات و رصد گزارشات را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار میدهیم.

وی افزود: قوانینی را تعریف کرده‌ایم که از طریق آلارم، اطلاعات لازم را به ما بدهند بدین معنا که ما قرار نیست به صورت حضوری بازرسی داشته باشیم بلکه تنها با وارد کردن کدملی میتوانیم اطلاعات لازم از مشتریان را بدست بیاوریم زیرا دقت و سرعت عمل این پرتفوی بالاست. 

ملاک ما عملکرد ماست

وی با بیان اینکه ملاک ما عملکرد ماست افزود: این داشبورد قابلیت مدیریت ریسک را دارد و بر مبنای ترکیب‌بندی بودجه این فرصت را به ما میدهد که سرعت تحلیل ما بالا رود. داشبورد مدیریتی چند مشخصه‌های اصلی دارد؛ آنلاین بودن و اینکه تا سطح بیمه‌نامه را شامل میشود.

سالارکیا، مدیر IT  این مجموعه در ادامه گفت: طراحی این اپلیکیشن طی ۳ ماه تحقیق میدانی از مشتریان انجام شد بر اساس نظر مشتریان اولویت با گرفتن خدمت بود تا فروش. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این فرصت را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

نوراللهی در ادامه عنوان کرد: در بحث بانک، بورس و بیمه، بانک‌ها و شرکت‌های بورسی به بلوغ الکترونیکی رسیده‌اند به هنین دلیل با چنین دیدگاهی، ما نیز با استفاده از نیروهای متخصص این اپلیکیشن را طراحی کردیم که هدفمان گرفتن خدمات بیمه‌ای از طریق الکترونیکی است.

رویکرد ما تحول دیجیتال است

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو با تاکید بر اینکه رویکرد ما تحول دیجیتال است افزود: یکی از مولفه‌های جدی در این حوزه، تجربه مشتری است که سعی کردیم در اپلیکیشن بنو، با بهره‌گیری از واژگان نوین به جای واژه‌ها و عبارات مرسوم قدیمی تحولی نو به این اپلیکیشن بدهیم به عنوان مثال در این اپلیکیشن، عنوان "فروش بیمه" را نداریم و "بیمه‌نامه‌های من" جای خود را به "دارایی‌های من" داده است و یا اینکه گزینه " تصادف کردم" را طراحی کردیم که با ورود به این بخش با اعلام خسارت، میتوان با بیمه تماس گرفت که لازم به ذکر است کارشناسان ما به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.

سالارکیا اظهار کرد: در این پلتفرم، تمامی اطلاعاتی که از بیمه‌نامه داریم را به کارشناسان بیمه ارسال میکنیم و آنها به اطلاعات شما دسازسی دارند و به محض تماس شما، اطلاعات برای آنها نمایان میشود.

وی بیان کرد: در صورت تصادف، چنانچه خسارت کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد اطلاعات و ارزیابی‌ها به صورت تلفنی گرفته و بیمه به صورت آنلاین پرداخت میشود ولی در صورتی که خسارت بیشتر از ۱۵ میلیون تومان باشد با حضور کارشناس در محل خسارت پرداخت میشود.

مدیرعامل شرکت بیمه توسعه‌نو با بیان اینکه شرکت دارایی‌های خوبی دارد خاطرنشان کرد: سال ۹۹ بیشترین سهم تولید در صنعت را داشتیم، شرکت از سال ۹۷ تا به امروز رشد چشمگیری داشت؛ ۷هزار مرکز درمانی طرف قرارداد داریم از سوی دیگر در تمامی استان‌ها نیز  شعبه داریم.

راه‌اندازی بیمه دیجیتال با همکاری بانک تجارت

وی افزود: در استراتژی بلندمدت، استراتژی تحول دیجیتال را تصویب کردیم در حال حاضر نیز با یکی از شرکت‌های ارز دیجیتال در حال مذاکره برای همکاری هستیم. افق چشم‌انداز ما سال‌های ۱۴۰۴_۱۴۰۱  است، امیدواریم به آن نقطه مطلوب دست یابیم که در این راستا برای ارائه کلیه خدمات حوزه دیجیتال سعی داریم با بانک تجارت، بیمه دیجیتال را راه اندازی کنیم.

نوراللهی در پاسخ به اینکه آیا با راه‌اندازی این پلتفرم لطمه‌ای به شبکه‌ سنتی فروش وارد میشود؟ تاکید کرد:  در راستای تخصص‌گرایی با این هوش مصنوعی که بوجود آمده است شبکه‌های سنتی فروش مجبور هستند تا ۶_۵ سال آینده در این شبکه ادغام شوند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در پایان با بیان اینکه در کشور ما بیمه‌ها از بانک‌ها پیشروتر هستند افزود: سود انباشته از سنوات ۹۵ و ۹۶ حدود ۳۷میلیارد تومان بود که توانستیم سود شرکت را به ۱۵۷ میلیارد تومان افزایش دهیم که سال گذشته سرمایه را به ۶۰۰ میلیارد تومان رساندیم، البته این افزایش سرمایه از محل سود انباشته بود. در حال حاضر در دستور کار هیات مدیره است که تجدید ارزیابی دارایی سرمایه شرکت را ۴ رقمی کنیم که در اسرع وقت به اطلاع سهام‌داران میرسد سهم بازار ۳ دهم درصد بوده که در سال گذشته این رقم به ۱/۷ دهم رسیده و امسال نیز سعی کردیم این رقم را در همین عدد نگهداریم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر