کد خبر: 142321
A

تجلیل از مسعود جوکار درزی مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا در دومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین

مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا در دومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

تجلیل از مسعود جوکار درزی مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا در دومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دومین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور با همت سازمان متخصصین و مدیران ایران،  در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش که جمعی از چهره های سیاسی و اقتصادی و همچنین مدیران نخبه و ارزش آفرین کشور حضور داشتند دکتر رامین اسدی مدیرکل محترم سرمایه گذاری و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، دکتر قربانی فراز مدیرکل محترم دفتر نوسازی،تحول و فناوری اطلاعات سازمان توسعه تجارت ایران ،دکتر نژاد جهانی معاون محترم فنی و هماهنگی بازسازی سازمان مدیریت بحران، اسفنانی سخنگو و معاونت سازمان تعزیزات حکومتی، دکتر مصدری ریاست هئیت مدیره انجمن صنفی دانش بنیان کشور و مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران و چند تن دیگر سخنرانی کردند.

0-1

در پایان این اجلاس، دکتر مسعود جوکار درزی مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا به عنوان یکی از مدیران نخبه و ارزش آفرین کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

دکتر مسعود جوکار درزی پس از پایان مراسم تقدیر وتشکر، اظهار داشت: یکی از دلایلی که باعث شد ما جزو مدیران ارزش آفرین و موفق قرار بگیریم این بود که هیچ وقت در امر وکالت نگاه مالی نداشتیم. همه سعی ما آن است که بتوانیم همه اقشار جامعه حتی قشر ضعیف جامعه از داشتن وکیل و گرفتن مشاوره های حقوقی بهره مند باشند. 

وی ادامه داد: ما به عنوان مخترع طرح (بیمه وکالت) که حق معنوی آن در قوه قضاییه به نام موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا ثبت شده تمام تلاش خود را برای بازکردن گره مشکلات از کار مردم به کار بسته ایم. 

-02

مدیرعامل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا افزود: طرح »بیمه وکالت از این قرار است که « یک عضو خانواده بامبلغی جزئی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و تا یک سال هم فرد بیمه شده و هم همه اعضای خانواده او از همه خدمات حقوقی و مشاوره های حقوقی استفاده خواهند کرد.

0--0

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر