کد خبر: 142801
A

نماینده اصفهان: دولت اقدامی برای صدور کالابرگ الکترونیکی نکرد

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از دولت در موضوع صدور کالابرگ الکترونیکی گفت: مجلس محل دفاع از منافع ملت است. ما نهایت همکاری با دولت را داشتیم، بنابراین از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده اصفهان: دولت اقدامی برای صدور کالابرگ الکترونیکی نکرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ عباس مقتدایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: زمانی که قرار شد آزادسازی کالاها و نرخ‌ها انجام شود، دولت ملزم شد موضوع کالابرگ الکترونیکی را مورد توجه قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس محل دفاع از منافع ملت است. ما نهایت همکاری با دولت را داشتیم، بنابراین از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: تعدادی از نمایندگان درخواست اعمال ماده ۲۳۴ را برای افرادی که در اجرای این مصوبه کم کاری کردند و ترک فعل داشتند، امضا کردند.

مقتدایی تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم که به مردم رسیدگی بیشتری کرده و کالابرگ الکترونیکی را صادر کند، مجلس هم در این زمینه پای کار ایستاده است.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر