کد خبر: 142990
A

آخرین نرخ انواع خودرو ۱۷ آبان ۱۴۰۱+جدول قیمت/ قیمت پراید، پژو و رانا ۲ تا ۵ میلیون تومان گران شد

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۰۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است

آخرین نرخ انواع خودرو ۱۷ آبان ۱۴۰۱+جدول قیمت/ قیمت پراید، پژو و رانا ۲ تا ۵ میلیون تومان گران شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حایکی از جهش قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا، رانا، کوییک، ساینا و تیبا است.

در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۲۰۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت از جهش قیمت ها در امان نبوده‌اند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۳۰۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای ساینا نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جهش قیمت پراید، پژو و رانا/ آخرین قیمت تیبا، دنا، رانا، پژو و پراید

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر