کد خبر: 143318
A

بورس دوباره جامه قرمز به تن کرد/ شاخص کل ۶ هزار و ۹۳۷ واحد افت کرد

بازار بورس در ادامه روند بد خود در هفته‌های اخیر دوباره دچار چالش شد و شاخص کل در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحدی ایستاد.

بورس دوباره جامه قرمز به تن کرد/ شاخص کل  ۶ هزار و ۹۳۷ واحد افت کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شاخص کل بازار بورس در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۲۲ آبان) با ۶ هزار و ۹۳۷ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۸۰ واحد افت کرد و در کانال ۴۰۱ هزار و ۸۲۶ واحد توقف کرد. همچنین شاخص قیمت ۱ هزار و ۵۸۱ واحد افت کرد و در کانال ۳۲۳ هزار و ۴۶۶ واحدی ایستاد. در این بازار ۳۸۹ هزار معامله به ارزش ۳۷ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال انجام شد. در این روز شاخص بازار اول ۰.۶۹ درصد معادل ۷ هزار واحد افت کرد و در کانال یک میلیون ۷۰ هزرا و ۵۴ واحدی ایستاد. شاخص بازار دوم نیز ۰.۲۴ درصد نزول کرد و در کانال دو میلیون و ۷۶۲ هزار واحدی توقف کرد.

بنابراین گزارش، شاخص آزاد شناور نیز ۰.۵۲ درصد معادل ۹ هزار واحد ریزش کرد و در کانال یک میلیون و ۸۴۵ هزار واحدی قرار گرفت. در این روز به ترتیب نماد‌های فولاد، فملی، شسپا، کگل و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل تداوم ریزش بازار سرمایه شدند. در مقابل نماد‌های شپنا، شخارک، شفن و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

منبع: شبستان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر