کد خبر: 145956
A

چهار رقم متفاوت برای پرداخت سود علی‌الحساب مشمولان سهام عدالت

فرایند پرداخت مرحله نخست سود سهام عدالت از امروز آغاز شده که میزان سود علی الحساب دریافتی هر مشمول ، متفاوت و شامل چهار رقم است.

چهار رقم متفاوت برای پرداخت سود علی‌الحساب مشمولان سهام عدالت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ طبق اعلام قبلی ، سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ قرار است طی دو مرحله به حساب مشمولان واریز شود که مرحله نخست از امروز، چهارشنبه ۳۰ آذر واریز می‌شود و مرحله دوم نیز طبق وعده مسئولان به پایان سال جاری موکول شده است.

بر اساس این گزارش، میزان سود دریافتی مشمولان متفاوت است و به عواملی از جمله ارزش اولیه سهام هر فرد و اینکه آیا سهامدار در زمانی که فروش سهام عدالت امکان پذیر بود، سهام را فروخته یا خیر، بستگی دارد. در این راستا، سود علی‌الحساب به حساب هر دو گروه مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود. در مرحله نخست سهامدارانی که در پرتفوی سهام ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند. مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود باید حتما در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند.

حدود ۱.۷ میلیون نفر از سهامداران همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که می‌توانند با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام یا درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام در مراحل بعدی قرار بگیرند. 

منبع: بورس پرس 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر