کد خبر: 146071
A

روش‌های استعلام سود سهام عدالت اعلام شد

روش‌های آگاهی از جزئیات واریز مرحله نخست سود سهام عدالت در سال جاری اعلام شد.

روش‌های استعلام سود سهام عدالت اعلام شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ معاونت فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: مشمولان سجامی سهام عدالت برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ خود می توانند به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir مراجعه کنند.

در این راستا سهامداران عدالت پس از ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه می توانند با کلیک بر روی گزینه تاریخچه سود سهام عدالت مبلغ سود دریافتی خود را مشاهده کنند.

همچنین سهامدارانی که سجامی نشده اند نیز می توانند با مراجعه به تارنمای  sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس ۱۵۶۹ داخلی یک، نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.

شایان ذکر است مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر ایرانی از صبح روز چهارشنبه گذشته از طریق شبکه بانکی آغاز شده است و در این مرحله، سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی الحساب دریافت می کنند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر