کد خبر: 14627
A
کمال الدین پیر موذن

درمان بیماری توسعه نیافتگی شهر ها

واپسگرایی مذموم است ونشاط اجتماعی را از ایران می گیرد.بیماری توسعه نیافتگی در شهرها با انتخاب اعضای شوراهای شهر مجرب و عالم علم شهرسازی و مدیریت واحدشهری، قابل علاج است وبی اعتنایی به انتقادات ، خواست و مطالبات شهروندان به سرمایه ارزشمند اجتماعی لطمه وارد می کند

درمان بیماری توسعه نیافتگی شهر ها

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ کمال الدین پیرموذن نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به انتخابات و اخلاق پرداخت. متن این یادداشت در ذیل آمده است: 

 عدالت اجتماعی ، درمان دردهاست. مردم خسته از دعواهای سیاسی و برخوردهای رادیکالی  و فراقانونی به آرامش خاطر و وحدت وآشتی ملی نیاز دارند. همه ما بایستی اذهان خود را متحول ساخته  ودراین دیار زنده کش مرده پرست ، بارفع حصر و محدودیت های چهره های محبوب جامعه ، همه تلاش خویش را جهت  بستر سازی  برای  افزایش مشارکت جدی مردمی ، درهمه زمینه ها، که رگ حیاتی استراژی توسعه است ،   مصروف سازیم وعدالت اجتماعی را  در حق یکایک اشخاص  حقیقی و حقوقی کشور، که باعث گشایش و درمان دردهای اجتماعی است ، بجدرعایت کنیم .   همه قدرت انقلاب اسلامی درحمایت مردم ازان نهفته است و هراقدامی که به شکاف میان نظام و مردم  دامن زند ضربه به منافع  ملک و ملت است . تلخ کردن کام ملت بی تدبیری واشتباه فاحش است . اختلاف ،تخریب و افراطی گری سم مهلک پیشرفت کشور است وبهادادن به عموم اصول قانون اساسی ، خواست ملی است . حضور گسترده ملت در پای صندوقهای رای ، باعث افزایش  قدرت چانه زنی نظام در تعامل با جهان وبهره مندی کشور از سیاستمداران بلندمرتبه است.  واپسگرایی مذموم است ونشاط اجتماعی را از ایران می گیرد.بیماری توسعه نیافتگی در شهرها با انتخاب اعضای شوراهای شهر مجرب و عالم علم شهرسازی و مدیرت واحدشهری، قابل علاج است وبی اعتنایی به انتقادات ، خواست و مطالبات شهروندان  به سرمایه ارزشمند اجتماعی لطمه وارد می کند.فرهنگ اقتدارگرایی ، عامل عدم شکل گیری احزاب فراگیراست وهرم تحزب بایستی روی قاعده اش بنشیند. برخورد بدون تبعیض با مفاسد اقتصادی ومالی ضامن توسعه و بهروزی میهن بوده مرید و مراد بازیهای تهوع اور، باورسوزی ها را در جوانان به ارمغان میاورد.

کمال الدین پیر موذن 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر