کد خبر: 14660
A

ام‌جی 360 در نمایشگاه تهران رونمایی شد+مشخصات / فیلم

ام‌جی 360 در نمایشگاه تهران رونمایی شد

ام‌جی 360 در نمایشگاه تهران رونمایی شد+مشخصات / فیلم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ به‌فاصله گذشت.شرکت ام جی  این برند انگلیسی در نمایشگاه تهران مدل جدید  خود را به نمایش گذاشت. البته قرار نیست از وارداتی دیگر ام جی در ایران حرف بزنیم بلکه قرار است از ام جی جدیدی بگوئیم که حالا در ایران تولید می‌شود:  MG 360

 

ام جی 360 اولین محصول تولیدی شرکت ام جی پارس موتور است؛ این شرکت یکسال و نیم پیش به صورت جوینت ونچر و با سهام 50 به 50 مابین گروه SAIC Motor چین و گروه صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO) تاسیس شد. ام جی 360 نخستین محصول تولیدی این شرکت است ولی از سال آینده تولید شاسی‌بلند MG RX5 ، که در بازار چین با نام Roewe RX5 فروخته می‌شود، را هم آغاز می‌کند. همچنین از آنجایی که این شرکت در نمایشگاه امسال خودرو تبریز از نسخه پلاگین ام جی 550 با نام MG e550 رونمایی کرده بود پس این احتمال هم وجود دارد که در یکی دو سال آینده نسخه‌های هیبریدی ام جی را هم به بازار ایران بفرستد.

اگر احیانا گروه سایک (مالک ام جی) را نمی‌شناسید باید بدانید که درکنار دانگ‌فنگ، چانگان و فاو یکی از چهار برند بزرگ خودروسازی چین است و هم‌اکنون نیز در رده هفتیمن خودروساز بزرگ جهان قرار دارد. خودروهای جنرال موتورز و فولکس‌واگن به کمک سایک در بازار چین مونتاژ می‌شوند.

طبق گفته‌های آقای لی یانگ، مدیرعامل ام جی پارس، تا 5 سال آینده مجموع سرمایه‌گذاری برای کارخانه ام جی در ایران به 400 میلیون دلار و تعداد پرسنل آن نیز به حدود 1500 نفر می‌رسد. از این‌رو باید شرکت ام جی پارس را سومین قطب خودروسازی کشور دانست. سایک همچنین می‌خواهد ام‌جی پارس در آینده‌ای نزدیک به پایگاه صادراتی این شرکت برای کشورهای همسایه ایران و بازار خاورمیانه مبدل شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • sina

    دوستان لطفا مجددا گول ام جی رو نخورید بنده ام جی داشتم و خدمات ‍‍پس از فروشش پوستمو کند و با کلی ضرر که فروختم خدارم شکر کردم اینکه ام جی ماشین خوبیه شکی نیست اما مطمنا خدمات پس از فروشش که همون وابسته به مدیاس بازم افتضاح و صاحبانش آرزوی نجات از دست اونو خواهند داشت با قیمت بسیار پایین. پس خواهشا مواظب پولتون باشید .

ارسال نظر