کد خبر: 146935
A

شاخص بورس ۱۲ هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۲هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس ۱۲ هزار واحد افت کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۱۳ میلیارد و ۱۰۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در بیش از ۵۳۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۲ هزار و ۱۹۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۹ هزار و ۱۵۷ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک ملت و بانک پارسیان با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۶ میلیارد و ۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۷۵ میلیارد تومان در ۲۹۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۱ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۱۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت لاوان و بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکت‌های بانک دی، مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن و فرابورس ایران شد.

IMG_20230104_140620_411

منبع: جوان 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر