کد خبر: 147423
A

ایران‌خودرو: صادرات به روسیه آغاز شد

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.

ایران‌خودرو: صادرات به روسیه آغاز شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مدیرعامل ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد. آقای مهدی خطیبی با اشاره به افزایش صادرات خودرو به روسیه، گفت: در سال جاری، ایران خودرو با ۲۱ شرکت از زیر مجموعه‌های خود در نمایشگاه خودروی مسکو حضور یافت و موفق به کسب توسعه بازار خوبی متعاقب حضور در این نمایشگاه شد به ویژه در بخش مربوط به قطعات خودرو‌های سنگین و موتور، ایران‌خودرو می‌تواند به خوبی عمل کرده و حضور موثری در کشور روسیه داشته باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در تشریح عملکرد حوزه صادرات و حضور در بازار‌های بین المللی، با اشاره به برنامه صادرات ۳۵۰۰ دستگاهی به آذربایجان تصریح کرد: این تعداد که برابر با ۵۰ درصد کل خودرو‌هایی است که طی چند سال اخیر به این کشور صادر شده است.

وی با اشاره به تنوع بخشی به سبد محصولات صادراتی به کشور آذربایجان، بیان کرد: خودروی دنا به سبد محصولات صادراتی افزوده شده و خودرو‌های تارا و سورن نیز به صورت مونتاژی به این کشور صادر خواهد شد.

منبع: صداوسیما

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر