کد خبر: 147763
A

ساینا گازسوز وارد ناوگان تاکسیرانی می شود

مدیرعامل سایپا خبر داد، ساینا گازسوز به عنوان اولین خودرو سواری گازسوز برای استفاده در حوزه تاکسی شهری عرضه شد.

ساینا گازسوز وارد ناوگان تاکسیرانی می شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید زاکانی شهردار تهران از این کارخانه گفت: برای اولین بار، شهردار تهران در این گروه خودروساز حضور یافته که بیانگر حمایت از صنعت خودروسازی داخلی و توسعه خودروهای کار و شهری در ناوگان حمل و نقل عمومی است.

او با بیان اینکه باید هزینه های حمل و نقل عمومی را در سطح شهر کاهش داد افزود: استفاده از خودروهای حمل ونقل درون شهری وارداتی زیان ده و تا سه برابر هزینه بیشتر دارد لذا امروز محصولات متنوع سواری برای استفاده در تاکسی رانی و تجاری برای حمل و نقل درون شهری و ون مسافری عرضه و معرفی شد.

تیموری تصریح کرد: ساینا گازسوز به عنوان اولین خودرو سواری گازسوز برای استفاده در حوزه تاکسی شهری عرضه شد. همچنین خودروی ون 14 نفره معرفی شد که قیمت حمل مسافر را در سطح شهر بسیار کاهش می دهد چراکه قیمت این محصول نسبت به مشابه خارجی یک سوم است، همچنین دارای موتور گازسوز پر قدرت با پیمایش 380 کیلومتر در هر بار شارژ گاز است.

او افزود: خودرو پادرا پلاس لانگ محصول جدیدی است که برای حمل بار حجیم شهری مورد استفاده قرار می گیرد و با خودروهای 6 تن وارداتی برابری می کند. 90 درصد قطعات خودروهای وارداتی از خارج از کشور تامین می شود و در حوزه خدمات پس از فروش و تعمیرات وابستگی صددر صد به خارج از کشور دارد، در صورتی که پادرا پلاس لانگ محصول کاملا داخلی است و تا سه تن توان حمل بار حجیم را دارد و با سوخت پاک CNG آلایندگی کمتری نسبت به خودروهای مشابه خود با سوخت دیزل دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: برای خودروهای ویژه حمل ونقل عمومی به لحاظ کیفی آنالیز گسترده ای در حوزه قطعات انجام می شود چرا که قرار است این محصولات در حمل ونقل عمومی عرضه شود و خودرویی که در حمل و نقل عمومی ورود پیدا می کند چندین برابر خودروی شخصی پیمایش دارد لذا کیفیت قطعات عملکردی مبنای اصلی، قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه تمرکز در گروه سایپا بر روی کیفیت محصولات است، گفت: دقت در کیفیت محصولات گروه سایپا زیاد است به نحوی که خودروهای تولیدی بدون ایراد یا با کمترین مشکل وارد بازار می شود و کنترل های متعددی صورت می پذیرد و نتیجه آن باعث شده که مراجعه خودروهای تولیدی این شرکت در دوره گارانتی 500 درصد به نمایندگی ها کاهش پیدا کند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر