کد خبر: 14861
A

بحران آنفولانزای مرغی در کشور مهار شد

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت:‌ بحران آنفولانزای مرغی در کشور با همکاری سایر دستگاه‌ها مهار شد.

بحران آنفولانزای مرغی در کشور مهار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مرتضی اکبرپور درباره آخرین وضعیت آنفولانزای مرغی در کشور اظهار داشت: برای مقابله و مبارزه با آنفولانزای مرغی در استان‌های تحت تاثیر، تحت نظر شخص آقای استاندار ستادی تشکیل شد و به شدت با این بحران مقابله شد.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، کانون‌های بحران مدیریت شد و در حال حاضر بلافاصله هر جایی که اعلام کنند واحد آلوده‌ای است، برای انهدام اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور افزود: بنا بر گزارشی که استانداران اعلام می‌کنند، خوشبختانه مشکل خاصی در ارتباط با آنفولانزا وجود ندارد و کانون های بحران مدیریت و کنترل شده است. استانداری با همکاری محیط زیست و ناجا و همچنین سازمان دامپزشکی که متولی موضوع است و سایر دستگاه‌ها این بحران را تحت کنترل درآورد.

اکبرپور همچنین در رابطه با جلسات تشکیل شده درباره حادثه پلاسکو گفت: جایابی کسبه پلاسکو هم اکنون در حال انجام است. از سوی دیگر در جلسه‌ای که با مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های درگیر برگزار شد، قرار بر این شد که مستندی در رابطه با حادثه پلاسکو ساخته شود و در نامه‌ای از صدا و سیما خواستیم که مستندات را در اختیار ما بگذارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر