کد خبر: 14867
A
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان اعلام کرد:

وصل برق مناطق باقیمانده اهواز تا ساعات آینده/ وضعیت در خوزستان عادی شد

کیومرث حاجی زاده در گفت و گویی با اشاره به مشکلات قطعی برق و آب از شب گذشته در برخی نقاط استان اظهار کرد: در روزهای اخیر چهار دستگاه دیزل ژنراتور در تصفیه خانه شماره یک نصب شده و این تصفیه خانه اکنون مجهز به برق اضطراری است

وصل برق مناطق باقیمانده اهواز تا ساعات آینده/ وضعیت در خوزستان عادی شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از اعزام نیروهای کمکی برخی استانهای کشور به خوزستان خبر داد و گفت: جهت کمک به خوزستان در صورت تکرار مشکل قطعی برق، نیروهایی به استان اعزام شده و صبح امروز وارد خوزستان شدند و تمام این نیروها اسکان یافته اند.

کیومرث حاجی زاده در گفت و گویی با اشاره به مشکلات قطعی برق و آب از شب گذشته در برخی نقاط استان اظهار کرد: در روزهای اخیر چهار دستگاه دیزل ژنراتور در تصفیه خانه شماره یک نصب شده و این تصفیه خانه اکنون مجهز به برق اضطراری است. برای تصفیه خانه شماره 2 که آب مورد نیاز 60 درصد شهر اهواز را تامین می‌کند نیز دو دستگاه دیزل ژنراتور بزرگ نصب شده که یک دیزل ژنراتور وارد مدار شده است و حدود 10 تا 12 دیزل ژنراتور دیگر نیز اکنون برای تصفیه خانه شماره 2 اهواز در حال انتقال خوزستان است.

وی با بیان این که از شب گذشته تاکنون شاهد قطعی آب سراسری در استان نبودیم، تصریح کرد: با قطعی برق از عصر روز گذشته در اهواز برخی شهرهای خوزستان، بحث آب مدیریت شد و به جز افت فشار آب یا قطعی آب در برخی مناطق به صورت کوتاه مدت، مشکل جدی در بحث آب ایجاد نشد.

حاجی زاده عنوان کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، از بامداد امروز برق اهواز، باوی، کارون و سایر نقاطی که مشکل قطعی برق داشتند وصل شد ولی به دلیل وقوع گرد و غبار که موجب نشستن گرد و غبار روی تاسیسات برقی در اهواز شد، دوباره از حدود ساعت 3 بامداد با افزایش روطوبت و نم نم باران فیدرهای برق از مدار خارج شدند.

وی ادامه داد: تا ظهر امروز برق کلیه مناطق اهواز وصل شد البته ممکن است برق برخی از مناطق هنوز قطع باشد که تا ساعتهای آینده برق این مناطق نیز وصل خواهد شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از اعزام نیروهای کمکی از برخی استانهای کشور به خوزستان خبر داد و گفت: جهت کمک به خوزستان در صورت تکرار مشکل قطعی برق نیروهایی به استان اعزام شده و صبح امروز وارد خوزستان شدند و تمام این نیروها اسکان یافته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر