کد خبر: 16629
A

انتقاد استاندار تهران از عرضه پوشاک ایرانی با مارک خارجی در نمایشگاه فروش بهاره

استاندار تهران با تاکید براینکه تمامی اجناس عرضه شده در فروشگاه های بهاره ایرانی است از عرضه برخی پوشاک تولید داخل با مارک خارجی انتقاد کرد.

انتقاد استاندار تهران از عرضه پوشاک ایرانی با مارک خارجی در نمایشگاه فروش بهاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید حسین هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه فروش بهاره‌ ارم طی مصاحبه ای گفت: از اهداف برپایی نمایشگاه فروش بهاره علاوه بر عرضه اجناس با کیفیت مناسب به شهروندان، معرفی کالا و پوشاک داخلی است که در این زمینه موفق عمل شده است اما در برخی موارد پوشاک داخلی با مارک و نشان کالاهای خارجی به فروش می رسید که در این زمینه تذکرات لازم داده شد.

وی با بیان اینکه کیفیت برگزاری این نمایشگاهها نسبت به سال گذشته با تمهیدات اتخاذ شده بهبود یافته، گفت: در بخش عرضه و تنوع کالاها نیز این نمایشگاه ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

هاشمی با بیان اینکه بیشتر شهروندان از کیفیت اجناس عرضه شده و قیمت آنها در نمایشگاه های بهاره رضایت دارند، ادامه داد: با این حال برخی غرفه داران از میزان فروش خود گلایه داشتند که در این زمینه باید اطلاع رسانی بهتری از طریق رسانه ها برای جذب بیشتر مردم به این نمایشگاه ها انجام می شد.

استاندار تهران با انتقاد از اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه صدا و سیما در خصوص برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت: باید توجه داشت که برگزاری این نمایشگاه ها یک کار ملی است و تبلیغات و اطلاع رسانی این کار ملی اهمیتی زیادی دارد.

وی افزود: در سه سال گذشته سعی شده نمایشگاه های بهاره با کمترین نقصی دایر و به قیمت و کیفیت اجناس نیز توجه شود.

به گفته هاشمی، شکل برگزاری و نظم و امکانات ارایه شده به غرفه داران نسبت به سال گذشته بهبود یافته و تلاش می شود این روند تا پایان نمایشگاه( 20 اسفند) حفظ شود.

استاندار تهران برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره را منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: یکی از گرفتاری های دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی بحث ورود کالاهای قاچاق به کشور است که با تلاش های انجام شده در دولت تدبیر و امید شاهد کاهش 50 درصدی ورود کالای قاچاق به کشور در سالجاری نسبت به سال 93 هستیم.

نمایشگاه های بهاره در پنج نقطه حکیمیه، مصلی امام خمینی(ره)، بوستان ولایت، پارک ارم و فرهنگسرای خاوران از 10 تا 20 اسفند 95 میزبان شهروندان تهرانی برای تامین مایحتاج شب عید است.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر