کد خبر: 16847
A

مصوبه دولت درباره اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه

با تصمیم هیئت‌وزیران مبلغ یک‌صد و سی‌وهفت میلیارد و دویست و چهارده میلیون ریال برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اختصاص می‌یابد.

مصوبه دولت درباره اختصاص اعتبار برای جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛  متن مصوبه هیئت‌وزیران به شرح زیر است:

۱- مبلغ یک‌صد و سی‌وهفت میلیارد و دویست و چهارده میلیون (۰۰۰.۰۰۰.۲۱۴.۱۳۷) ریال از محل منابع ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳، برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع حوادث احتمالی به شرح جدول زیر به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اختصاص می‌یابد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- سازمان برنامه‌وبودجه استان‌های ذی‌ربط موظف‌اند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی و جبران خسارات، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را هر سه ماه یک‌بار به سازمان برنامه‌وبودجه کشور ارسال نمایند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه‌وبودجه کشور ابلاغ کرد.

 

 

 

Capture

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر