کد خبر: 17550
A
افتتاح واحد بزرگ صنعتی با تدبیر و امید؛

کارخانه لاستیک در کردستان به بهره برداری می‌رسد / کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: با همت و تلاش سرمایه گذاران و مسئولان، اولین کارخانه تولید لاستیک در استان کردستان، توسط رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

کارخانه لاستیک در کردستان به بهره برداری می‌رسد / کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان افتتاح می‌شود

دیده بان ایران - محمد دره وزمی گفت: بعد از پتروشیمی کردستان دومین واحد تولیدی بزرگ استان، کارخانه لاستیک بارز کردستان است است که با 627 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ارزی آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان است که با تلاش و همت سرمایه‌گذران و حمایت و تسهیل گری مسئولانِ دولت تدبیر و امید در استان، این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: با توجه به اینکه کارخانه لاستیک از واحدهای تولیدی اشتغال زا محسوب می‌شود، می‌تواند نقش مهمی در به کارگیری جوانان جویای کار در کردستان ایفا نماید که با شروع به کار رسمی این واحد تولیدی 960 نفر از جویندگان شغل در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مساحت زمین در اختیار این پروژه 44 هکتار است که 65 هزار مترمربع آن فضای مورد استفاده در احداث هفت سالن تولید و انبار اختصاص یافته است.

دره وزمی گفت: در این واحد تولیدی سالانه بالغ بر 44 هزار تُن انواع تایرهای رادیال سیمی، برابر با شش میلیون حلقه انواع تایر تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه در شهرک صنعتی دهگلان واقع شده که قرار است در سفر دوم دکتر روحانی به کردستان افتتاح شود.

پیش بینی شده است در سفر دکتر روحانی به کردستان پنج پروژه بزرگ اقتصادی به ارزش دو هزار و 128 میلیارد تومان به صورت همزمان افتتاح و برای یک هزار و 884 نفر در کردستان به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

 

 

کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان افتتاح می‌شود

کارخانه تولید ایمپلنت‌های دندانی کردستان که توسط بخش خصوصی و با حمایت‌های دولت، آماده تولید شده، قرار است به زودی در سفر دوم رئیس جمهور به کردستان به صورت رسمی افتتاح شود.

به گزارش ایسنا، ظرفیت اسمی این کارخانه تولید 200 هزار عدد ایمپلنت دندانی در سال است که با آغاز به کار این کارخانه در نخستین روزهای سال 96 زمینه اشتغال دائم 41 نفر از شهروندان منطقه فراهم می‌شود.

این کارخانه در محل شهرک صنعتی دهگلان و در دو هزار و470 متر مربع احداث شده که برای احداث و تجهیز آن 72 میلیارد ریال هزینه شده است.

پیش بینی شده است، در سفر روحانی به کردستان پنج پروژه بزرگ اقتصادی به ارزش دو هزار و 128 میلیارد تومان به صورت همزمان افتتاح و برای یک هزار و 884 نفر در کردستان به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

 

 

منبع» ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر