کد خبر: 21414
A

خیز سمنان برای اشتغال‌زیی گسترده بافعال‌سازی واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از هدف‌گذاری بخش تولید و صنعت استان سمنان برای ایجاد فرصت‌های شغلی گسترده با فعال‌سازی واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل در این استان خبرداد و گفت: هدف نهایی دولت تدبیر و امید توسعه رونق تولید، خروج از رکود اقتصادی و در نتیجه افزایش اشتغال‌زایی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهروز اسودی در پنجاه و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید سیاست‌های زیادی برای رفع مشکلات مردم دارد که یکی از اصلی‌ترین آن، ایجاد و افزایش اشتغال و توسعه رونق تولید است.

وی با اشاره به رویکرد مثبت ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید در استان سمنان تصریح کرد: با فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل و با برگزاری کارگروه‌های رفع موانع تولید، برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعددی در استان هدف‌گذاری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: با همت دولت یازدهم و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ، 434 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 780 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

اسودی با اشاره به برگزاری پنجاه و هفت جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان تصریح کرد: تاکنون و با تدابیر دولت تدبیر و امید مشکلات 375 واحد تولیدی استان در جلسات کارگروه بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو 908 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان بااشاره به تعدد مصوبات این کارگروه گفت: از 908 مصوبه قبلی 47 درصد مربوط به امور بانکی، 18 درصد مربوط به امور زیربنایی، 13 درصد مربوط به امور مالیاتی و مابقی مربوط به تامین اجتماعی و سایر امور است که 52 درصد از آن اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی استان در امور مربوط به بانکی و تسهیلات و مالیات بررسی و گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش و نظارت تسهیلات ارائه شد_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر