کد خبر: 21762
A

پیام تبریک دبیرکل اوپک برای پیروزی روحانی در انتخابات

دبیرکل اوپک طی نامه‎ای، انتخاب دوباره دکتر حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران به بیژن زنگنه - وزیر نفت کشورمان - تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک دبیرکل اوپک برای پیروزی روحانی در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن کامل پیام تبریک محمد سانوسی بارکیندو به زنگنه به مناسبت پیرزوی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

 « جناب آقای مهندس بیژن زنگنه
 
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران

افتخار دارم خدمت شما احترامات سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و تبریکات گرم خود را برای انتخاب دوباره جناب آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنم. انتخاب دوباره ایشان گواه مدیریت مثال زدنی و پیشرفت‌های گسترده در دوره اول ریاست جمهوری شان است.

به عنوان یکی از اعضای موسس اوپک، جمهوری اسلامی ایران همیشه نقشی مهم در تاریخ این سازمان داشته است. تعهدهای بی‌دریغی که ما از هیئت اعزامی کشور محترم جمهوری اسلامی ایران و مدیریت توانمند شما در طول مذاکرات سخت و حساس پس از ارائه‌ بیانیه مشترک همکاری شاهد بوده ایم،‌ در موفقیت‌های سازمان بسیار تعیین کننده و منبعی الهام بخش برای ادامه تلاش هایمان برای ایجاد ثبات پایدار در بازارهای جهانی نفت خام و موفقیت ماندگار اعضای اوپک بوده است.

ما برای شما طول عمر، سلامتی و سال‌ها خدمت به کشورتان و اوپک را آرزو می‌کنیم. اینجانب خرسندم که شما را با ابراز بیشترین احترامات در روزهای آینده به وین دعوت کنم.»

_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر