کد خبر: 22481
A

موسسه آرمان کمبود نقدینگی ندارد

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دلیل این‌که در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و از حمایت دولتمردان برخوردارند سپرده‌های خود را در موسسات اعتباری قرار داده‌اند.

موسسه آرمان کمبود نقدینگی ندارد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا ملکشاهی‎راد در جمع خبرنگاران درباره موسسه آرمان با بیان این‌که «در حال حاضر دو هزار لرستانی در مجموعه موسسه آرمان در سراسر کشور اشتغال دارند»، افزود: فعالیت آرمان پس از کاسپین البرز ایرانیان بوده است و با پیگیری‏‎های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این موسسه کمبود نقدینگی ندارد و حساب کتابش سرجایش است.


وی با تاکید بر این‌که «بانک مرکزی باید مسالمت‌آمیز با موسسات مالی برخورد کند» گفت: سپرده‌گذاران مطمئن باشند که سپرده‌های آنان سرجایش است، در مجلس هم تذکر شفاهی به وزیر اقتصاد دادیم تا شرایطی ایجاد شود سپرده‎گذاران به سپرده‌های خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مشکلی باشد مجمع نمایندگان استان‏‎های خوزستان، گلستان، البرز، همدان، مرکزی و کرمانشاه ورود پیدا می‎کنند و باقدرت پشت سر مردم هستند. یادمان نرود که کار قابل تقدیری شده که 2000 فرصت شغلی برای بیکاران استان ایجاد کرده است.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تاکنون هیچگونه نگرانی برای پرداختی‌ها نداریم و پیگیر می‎شویم تا هفته آینده به تدریج پرداختی‌ها پرداخت شود.

وی معتقد است: بانک مرکزی باید پاسخگو باشد و مجمع نمایندگان هفته آینده نامه‌ای به بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خواهند نوشت که هر چه سریعتر مردم به سپرده‎های خود دسترسی پیدا کنند و از همه از سپرده‎گذارانی که معطل شدند عذرخواهی می‎کنم._ایسنا

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر