کد خبر: 23194
A
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان خبر داد:

مخالفت سعیدی کیا با استقرار کسبه پلاسکو در بخش شمالی/ قبل از حادثه اجازه بازسازی پلاسکو را ندادند/ وام ۳۰۰ میلیونی دولت تنها به کسبه مستقر در مجتمع نور

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران گفت:کسبه ساختمان پلاسکو خواستار بازگشایی قسمت شمالی این مجموعه که در حادثه سال گذشته سالم باقی مانده، هستند اما مسئولان بنیاد مستضعفان با این درخواست مخالفت می کنند.

مخالفت سعیدی کیا با استقرار کسبه پلاسکو در بخش شمالی/ قبل از حادثه اجازه بازسازی پلاسکو را ندادند/ وام ۳۰۰ میلیونی دولت تنها به کسبه مستقر در مجتمع نور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران گفت:کسبه ساختمان پلاسکو خواستار بازگشایی قسمت شمالی این مجموعه که در حادثه سال گذشته سالم باقی مانده، هستند اما مسئولان بنیاد مستضعفان با این درخواست مخالفت می کنند.

مجتبی درودیان در گفت وگو با بازاریان نیوز افزود: کسبه ساختمان پلاسکو روز گذشته در مقابل بنیاد مستضعفان تجمع کردند و خواستار آغاز به کار در بخش شمالی این مجموعه و حل مشکل اسکان کسبه در مجتمع نور شدند.

وی با بیان اینکه کسبه این آمادگی را دارند تا با هزینه شخصی موارد ایمنی بخش شمالی پلاسکو را تامین و تجهیز کنند، تصریح کرد: فعالان صنفی رایزنی های بسیاری را با شهرداری تهران در زمینه اخذ تاییدیه های لازم در راستای بازگشایی بخش بدون آسیب پلاسکو داشته است.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران افزود: رئیس بنیاد مستضعفان تنها به دنبال ساخت ساختمان پلاسکو است و دغدغه فعالان صنفی این است که زمان راه اندازی پلاسکو جدید در هاله ای از ابهام است.

درودیان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات کسبه در مجتمع نور تهران گفت: کسبه مجتمع نور به نحوه اسکان و موقعیت مکانی این مجموعه اعتراض دارند و همچنین طولانی بودن حد فاصل مجتمع نور تا بازار تهران از دیگر مشکلات است.

وی با بیان اینکه اگر کسبه خسارت دیده پلاسکو مجل مجتمع نور را ترک کنند، مشمول تسهیلات دولت نخواهند شد، گفت: دولت اختصاص وام ۳۰۰ میلیونی به خسارت دیدگان را در نظر گرفته است و این وام به افرادی تعلق می گیرد که در مجتمع نور مستقر هستند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران در خصوص علت تعویق ارایه این وام توسط دولت اظهار کرد: فعالان صنفی بعد از دریافت اجاره نامچه پاساژ نور می توانند برای اخذ وام اقدام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر