کد خبر: 24574
A

کشف محموله قاچاق قطعات پیانو در یزد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد از کشف 33 پالت قطعات پیانو قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط پلیس این استان خبر داد .

کشف محموله قاچاق قطعات پیانو در یزد

دیده بان ایران: سرهنگ «محمدرضامزیدی» با بیان این که مبارزه با انواع قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی این استان است، اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی ولوو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف و مورد بازرسی قرار دادند .

وی افزود: در بازرسی از این تریلی، 33 پالت حاوی 19 هزار قلم انواع قطعات پیانو قاچاق فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دستگاه موسیقی قاچاق را بنا به نظر کارشناسان ، چهار میلیارد دانست و بیان کرد: متهم این محموله را از بندرعباس بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد .

سرهنگ مزیدی گفت: محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد که پلیس استان در راه مبارزه با ورود کالای قاچاق اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر