کد خبر: 25044
A

شهرک صنعتی پوشاک احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تشکیل تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان پوشاک و احداث شهرک صنعتی پوشاک را مقدمه ای برای ترویج فرهنگ پوشاک اسلامی معرفی کرد.

شهرک صنعتی پوشاک احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علی یزدانی صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه پنج جانبه احداث شهرک صنعتی پوشاک افزود: این توافق نامه در راستای تشکیل و توسعه شرکت های تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان در صنعت پوشاک، با هدف هم افزایی فعالان این صنعت، توسعه دانش فنی، تحقق اقتصاد مقاومتی در این حوزه که شامل گسترش و ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک اسلامی ایرانی و تجاری سازی و توسعه مدیریت دانش برپایه تحقیق و توسعه شامل طراحی، تولید پوشاک و خدمات با ارزش افزوده منعقد شد.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد:در روزهای پایانی دولت یازدهم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاستهای کلی اصل ۴۴ امروز در این مراسم مهمترین گام برای حفظ صنعت و توسعه آن برای تامین نیاز داخل و صادرات برداشته شد

وی افزود:  دونکته اصلی در این مراسم مد نظر بوده است. نخست آنکه به نوعی شکل دهی آنچه که در قانون اساسی به آن اشاره شده در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفت. نکته دوم آنکه در حوزه اقتصاد مقاومتی این اقدام خارج از شعار و تبلیغ با نگاهی جمعی اتفاق می افتد.

یزدانی ادامه داد: علاوه بر وزارت صنعت، وزارت تعاون، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری و انجمن تخصصی مرتبط حضور دارند. بنابراین مجموعه ای جامع در این پروژه شکل گرفته است.

 در این مراسم تفاهم نامه پنج جانبه همکاریهای مشترک جهت تشکیل تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان و احداث شهرک صنعتی پوشاک کشور با حضور علی یزدانی، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران و کلانتری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار  و رفاه اجتماعی، مدیر صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، رییس انجمن پوشاک و همچنین مدیر صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به امضا رسید.- مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر