کد خبر: 25560
A

Galaxy note 8 چه زمانی به باز می آید؟ آیا مشکل انفجاری باتری رفع شده است؟

اوایل مطمئن نبودیم اما درحال حاضر یقین داریم که سامسونگ محصول جدیدش یعنی Galaxy note 8 رو در اواخر ماه آگوست (اوایل شوریور) روانه بازار میکند

Galaxy note 8 چه زمانی به باز می آید؟ آیا مشکل انفجاری باتری رفع شده است؟
 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ انتخاب به نقل از Mashable، نوشت؛ اوایل مطمئن نبودیم اما درحال حاضر یقین داریم که سامسونگ محصول جدیدش یعنی Galaxy note 8 رو در اواخر ماه آگوست (اوایل شوریور) روانه بازار میکند.
 
طبق گفته وبسایت e price، مدیر اجرایی سامسونگ اخیرا اظهار کرد که در اواخر ماه آینده این محصول آماده فروش است. کوه به تاریخ دقیقی اشاره نکرد. بعضی از گزارشات نشان می دهند که ۲۳ آگوست (۱شهریور) و ۳۰ آگوست (۸شهریور) -روز ماقبل نمایشگاه تجاری IFA در برلین- می توانند تاریخ های رونمایی باشند.
 
سامسونگ گفته کرده است که Galaxy note 8 قطعا اواخر ماه آگوست روانه بازار میشود. صرف نظر از تاریخ دقیق، زمان بندی مهم است چرا که احتمالا این اتفاق قبل از رونمایی شرکت iphone از محصول جدید خود که در ماه سپتامبر وارد بازار می شود، رخ خواهد داد.
 
این محصول بسیار مهم است چرا که به عنوان محصول پس از Galaxy note 7 که به واسطه گزارش های زیاد از داغ کردن شدید و یا حتی انفجار باتری در بازار سقوط کرد، معرفی می شود. همچنین این گوشی پس از Galaxy S8 رونمایی میشود که اگرچه گوشی قدرتمند و زیبایی بود اما درحالی وارد بازار شد که سنسور اثر انگشت آن در جای راحتی نبود و دوربین آن مثل مدل های سابق بود و یک قابلیت کلیدی آن، صدای هوشمند و راهنمایی Bixby بود.
 
انتظار می رود که Galaxy note 8 صفحه ی 6.3 اینچی داشته باشد که بطور قابل ملاحظه ای بزرگتر از صفحه 5.8 اینچی Galaxy S8 است. همچنین شایعه شده که دو دوربین پشت ، پردازشگر 835 ، 6GB RAM و 64GB حافظه داخلی و باتری 3,300mAh داشته باشد. با این حال، احتمال دارد سنسور اثر انگشت همچنان در همان عقب باشد.
 
طبق گفته های مدیر اجرایی سامسونگ، بسته به شرایط بازار، note 8 در ماه سپتامبر یا اکتبر قابل خریداری است. از سوی دیگر شایعه شده که iphone مشکلات زیادی طی فرایند رونمایی و عرضه داشته باشد و تا اکتبر و نوامبر به تاخیر بیافتد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر