کد خبر: 26714
A

بیانیه اعلام حمایت خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران از وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به عنوان عضو کوچکی از ملت بزرگ ایران وظیفه خود می داند نکاتی را که می تواند درموفقیت دولت یادوازدهم مفید باشد در همزمان با معرفی کابینه به مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ملت در میان بگذارد.

بیانیه اعلام حمایت خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران  از وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت

دیده بان ایران: بیانیه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در آستانه معرفی کابینه ودر حمایت از معرفی وزیر مردمی و کاردان

حماسه 29 اردیبهشت حاصل بیش از 3 دهه تجربه ملت ایران در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است. دراین تاریخ کوتاه  حوادث و تحولات بزرگی نهفته است که به اندازه قرن ها موثر و عبرت آموز است. اما آنچه مهم است این که ملت ایران از دل این حوادث سر بلند و سرافراز بیرون آمده و مسیر رشد و تکامل و بالندگی خویش را مقتدرانه طی نموده است. اکنون رویداد 29 اردیبهشت ماه  راه جدیدی را پیش روی ما گشوده است. راه همدلی و همکاری، راه صبر و اعتدال، راه تعامل و تدبیر و راه گشودن درهای امید بسوی آینده روشن به روی ملت ایران. مردم ایران مسئولیت پیمودن این راه را بر عهده رئیس جمهور منتخب نهاده اند و بر ماست که تمام تلاش خود را برای به ثمر نشستن خواست ملت بکار گیریم. 

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به عنوان عضو کوچکی از ملت بزرگ ایران وظیفه خود می داند نکاتی را که می تواند درموفقیت دولت یادوازدهم مفید باشد در همزمان با معرفی کابینه به مجلس شورای اسلامی با نمایندگان ملت در میان بگذارد.

اکنون که به یاری خدا و هوشمندی مردم در آستانه معرفی کابینه و استقرار دولت دوازدهم قرارگرفته ایم برخورد لازم می دانیم که به نمایندگی از بخش تولید و جوانان ایران از تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم در معرفی دکتر محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت  قدردانی و حمایت نماییم.

دکتر شریعتمداری علاوه بر برخوردای از حسن خلق و مردمداری فردی کاردان آشنا با صنعت در همه ابعاد آن و سوابق بسیار در انقلاب، خدمت به نظام و مردم و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا بوده و همواره در کنار صنعتگران از پشتیبانان سیاست های حمایت از تولید وبخش خصوصی می باشد.

ما جوانان صنعتگر امیدواریم که انتخاب ایشان  شور و نشاط و خلاقیت و چابکی را به تولید کشور بازگرداند و با علم و تدبیری که از ایشان سراغ داریم بتوانند تولید و کارآفرینی را که مبنای حل تمامی مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری، رکود اقتصادی و تورم می باشد محور توجه و حمایت دولت قراردهند.

بنابراین یکبار دیگر ضمن حمایت از دکتر شریعتمداری از حسن انتخاب رئیس جمهور محترم تشکر نموده و با تمام توان آماده پیشبرد برنامه های دولت در زمینه های اقتصاد مقاومتی و توسعه و پیشرفت کشور می باشیم.

من ا....... توفیق

خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران

١٩ مرداد ١٣٩٦

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر