کد خبر: 27791
A

رستوران‌های مجلل تهران با ورودی 500 هزار تومانی!

رستوران‌های «شیک» شمال تهران با ورودی نزدیک به نیم میلیون تومان و فهرست غذای بدون قیمت٬ که با وجود قیمت بالا٬ این رستوران‌ها «مشتری ثابت» دارند.

رستوران‌های مجلل تهران با ورودی 500 هزار تومانی!
دیده بان ایران: یکی از مشتریان این رستوران‌ها گفته که در این فضا «آدم احساس آرامش می‌کند. حس می‌کنی فرق داری. دقیقاً همین است. حس خاص بودن می‌دهد». «وقتی ۴۵۰هزار تومان ورودی می‌دهید، حتماً برایتان مهم نیست که قیمت غذاها چقدر است. آنها پیشنهاد می‌دهند و شما انتخاب می‌کنید. در منو، قیمتی دیده نمی‌شود. برای هیچ چیز. نه پیش غذا، نه غذای اصلی و نه دسر و مخلفات».
 
مدیر داخلی یکی از رستوران‌های «شیک» شمال شهر تهران گفته که مشتری‌ها «دوست دارند این پول را خرج کنند. گاهی هرچه قیمت بالاتر می‌رود، میل‌شان برای هزینه کردن بیشتر می‌شود». وی علت بالا بودن قیمت غذاها در این نوع رستوران‌ها را نیز استفاده از «مواد درجه یک» و «مجموعه‌ای از خدمات و امکانات» عنوان کرده است.
 
 به عنوان نمونه به قیمت یکی از سالادهای «پرطرفدار» یکی از این رستوران‌ها که ترکیبی از «خاویار و آووکادو با سس مخصوص» است اشاره کرده که نزدیک به چهارصد هزار تومان قیمت دارد. مشتریان در صورت سفارش این سالاد٬ تا پیش از سفارش غذای اصلی٬ ۴۵۰هزار تومان به عنوان ورودی و ۴۰۰هزار تومان برای این سالاد هزینه کرده‌اند.
 
این درحالی است که عده ی بیشماری در همین شهر از نان شب بی بهره اند و چشمشان به کمک یک همشهری در همین حوالی است

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر