کد خبر: 28855
A

زاگرس رکوردار بیشترین تاخیرات پروازی

مطابق آمار سازمان هواپیمایی کشوری در مردادماه امسال زاگرس با ۶۱ درصد بیشترین تاخیرات پروازی را به خود اختصاص داد. هواپیمایی معراج نیز با ۱۶ درصد،‌کمترین تاخیرات پروازی دومین ماه تابستان را به نام خود ثبت کرد.

زاگرس رکوردار بیشترین تاخیرات پروازی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ بر اساس جدیدترین آمار سازمان هواپیمایی کشوری در مردادماه امسال مجموعا 6160 پرواز از فرودگاه مهرآباد انجام شد که از این تعداد 3000 پرواز معادل 48.7 درصد تاخیردار بوده است.

در بین ایرلاین‌های داخلی زاگرس با 61 درصد پرواز تاخیردار رکوردار شد و پس از این شرکت، دو شرکت نفت و آسمان نیز هر کدام با 57 درصد پرواز تاخیردار پس از زاگرس قرار گرفته‌اند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مردادماه 629 پرواز انجام داد که سهم پروازهای تاخیردار 56 درصد معادل 352 پرواز بوده است. دو ایرلاین کاسپین و آتا ایر در ماه گذشته هر کدام 50 درصد پرواز تاخیردار داشتند و هواپیمایی تابان نیز 49 درصد پروازهای خود را با تاخیر انجام داده است.

کیش ایر در مردادماه تاخیرات پروازی خود را افزایش داد؛ این شرکت تیرماه 39 درصد پرواز تاخیردار داشت اما در مردادماه پروازهای تاخیردار به 46 ارتقا یافته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر