کد خبر: 29756
A

نیسان آبی با اتاق جدید می آید

مدیر پروژه اتاق جدید وانت نیسان شرکت زامیاد گفت: به منظور افزایش کیفیت محصول راهبردی خود و نیز تحقق انتظارات مشتریان و رعایت الزامات سازمان استاندارد، پروژه به روز رسانی وانت نیسان با همکاری مرکز تحقیقات و شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا و با بهره گیری آتی از ظرفیت سایر سازندگان داخلی شروع شد.

نیسان آبی با اتاق جدید می آید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  اصغر رمضانی گفت: وانت نیسان زامیاد از دیرباز با مزیت هایی چون توان حمل بار بالا و قیمت رقابتی در بازار ایران شناخته شده که سعی داریم علاوه بر ارتقای موتور که پروژه آن از طریق شرکت مگاموتور آغاز شده، پروژه تغییر کامل کابین و اتاق بار آن را نیز همزمان اجرا کنیم.

وی در مورد مشخصات این پروژه افزود: فضای داخل کابین از لحاظ ارگونومی بسیار مناسب طراحی شده و ظاهر و نمای بیرونی آن، چشمگیر و مطابق با خودروهای هم رده روز دنیا خواهد بود و اتاق بار جدید نیز دو جداره خواهد شد.

رمضانی از تمهیدات شرکت زامیاد برای ارتقاء ایمنی در وانت نیسان به روز شده خبرداد و تاکید کرد: برخی از استاندارد های جدید مربوط به استحکام کابین و حفاظت سرنشینان بوده که در فاز طراحی خودرو و قطعات آن مدنظر قرار گرفته است.

مدیر پروژه وانت جدید زامیاد اضافه کرد: همچنین به منظور پیشگیری از بروز تصادفات و کاهش آسیب به سرنشینان بر اثر تصادف احتمالی، در طراحی ها اقدامات مناسبی لحاظ شده است.

وی با اشاره به تصویب استانداردهای جدید تولید خودرو که از دی ماه سال آینده به اجرا در می آید خاطر نشان کرد: در وانت به روز شده نیسان زامیاد، علاوه بر رعایت استانداردهای فعلی، پیش بینی لازم به منظور برآورده سازی تمامی الزامات آتی نیز انجام شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر