کد خبر: 30531
A
نماینده لاهیجان در نطق میان دستور؛

واردات بی رویه چای و برنج در فصل برداشت مغایر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واردات بی رویه چای و برنج در فصل برداشت و بهره‌برداری مغایر قانون و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

واردات بی رویه چای و برنج در فصل برداشت مغایر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ذبیح نیک فر لیالستانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به استاندار جدید گیلان گفت: درخواست دارم تا نسبت به تغییر و تحول مدیران ناکارآمد اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره مسئولین را به سادگی توصیه کرده‌اند، اظهار کرد: رهبری محور اصلی را اقتصاد و معیشت قرار داده‌اند و این که اقتصاد مقاومتی باید مردم بنیان و عدالت محور باشد اما بخش خصوصی که امروز که در کشور دنبال می شود با تلقی مردم بنیانی کاملا متفاوت است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس همچنین بیان کرد: متاسفانه واردات بی رویه چای و برنج در فصل بهره برداری مغایر قانون و سیاست های اقتصاد مقاومتی است اما بیش از 20 هزار تن چای خشک داخلی بازار ندارد .

این نماینده مجلس همچنین به سیل 17 شهریور سال جاری در گیلان اشاره کرد و گفت: بارندگی در آن تاریخ بیش از 30 میلیارد تومان خسارت وارد کرد اما هیچ اعتباری تاکنون پرداخت نشده و اقدامی جهت جبران خسارت صورت نگرفته است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس در ادامه اظهار کرد: از وزارت نیرو در  خواست دارم تا با توجه به مجوزها نسبت به تعیین تکلیف اپراتور شرکت توانیر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین خطاب به رئیس کل بانک مرکزی گفت: آقای سیف کاسپین زده‌ها را دریابید قبل از این که آه و ناله آن ها دامن گیر شود.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس از وزیر بهداشت در خواست کرد تا نسبت به پرداخت مطالبات پزشکان تمام وقت اقدام کند  و همچنین از اقدام وزیر راه در تسریع پروژه‌های هم سطح تشکر کرد.

نیک فر لیالستانی در پایان ابراز امیدواری کرد تا دولت نسبت به وضعیت معیشت فرهنگیان، کارمندان و همچنین کشاورزان رسیدگی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر