کد خبر: 30666
A

مشاور رسانه‌ای وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی منصوب شد

علی ربیعی ، وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا قرائتی را به عنوان مشاور وزیردرامور رسانه ای منصوب کرد.

مشاور رسانه‌ای وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی ربیعی ، وزیرتعاون ، کار ورفاه اجتماعی در حکمی محمدرضا قرائتی را به عنوان مشاور وزیردرامور رسانه ای منصوب کرد.

در این حکم آمده است : نظر به حسن سوابق ، تجربه ودانش ارزشمند جنابعالی درامر رسانه به موجب این حکم به عنوان مشاوروزیردراموررسانه ای منصوب می شوید . هماهنگی و ساماندهی امور رسانه ای وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی وسازمان های وابسته از جمله انتظارات اینجانب مشخصا" درتعامل با رسانه ملی است . دراین خصوص ، انتظاردارم با همکاری مراکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت متبوع وسازمان های وابسته ، نسبت به برقراری ارتباط صمیمانه با بخش های مختلف صدا و سیما وفراهم سازی زمینه مساعد برای بازتاب واقع گرایانه ، ملموس و بی طرفانه برنامه ها ، اقدامات ودستاوردها ، سازوکاری مشخص ، منعطف ، موثروکارآمد تمهید نمایید . بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های روبه تزاید شبکه های اجتماعی با بهره گیری از ادبیات و زبان خاصه این ابزار نوین به مثابه رسانه دل خواه ومورد پسند علی الخصوص قشرجوان کشور و شناخت پیشگامانه فرایندها ، راهبری هوشمندانه چالش های احتمالی و پیشنهاد مدل های نوین و معرفی عرصه های بکر در این خصوص بخش دیگری از اولویت کاری جنابعالی محسوب می گردد .

درپایان این حکم آمده است : بدیهی است دراین مسیر، حوزه ها و بخش های مختلف وزارت متبوع و به ویژه مراکزروابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد ، صف ، واحدها و سازمان های تابعه باشما همکاری هم افزایانه خواهند داشت . توفیق روز افزون جنابعالی را از ایزد منان مسالت می نمایم .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر