کد خبر: 30749
A
در آستانه ایام اربعین صورت گرفت؛

نصب بالن اینترنت در پایانه مرزی مهران

به منظور ارائه خدمات اینترنت در مرز مهران یک فروند بالن در این پایانه مرزی نصب شد.

نصب بالن اینترنت در پایانه مرزی مهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با نزدیک شدن با اربعین حسینی امروز در پایانه مرزی سازمان فناوری اینترنت بالنی برای ارائه خدمات اینترنت بدون سیم توسط پژوهشگاه فضایی ایران در مرز مهران نصب و در ایام اربعین به کار گرفته می‌شود.

پیش از این هم اعلام شده بود از سوی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ظرفیت شبکه ۲G ، ۳G ، ۴G برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی، به بیش از دو برابر افزایش یافته و تدابیر ویژه‌ای را برای این مراسم در نظر دارد.

همراه اول برای ارائه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت آنتن های BTS خود را نسبت به اربعین سال گذشته به بیش از ۲ برابر افزایش داده و نیز قرار است در این پایانه ها، کارشناسان، زائرین را برای استفاده صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، راهنمایی کنند.

در چهار پایانه مذکور، به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائرین پیاده روی اربعین حسینی، وای فای رایگان همراه اول ارائه می‌شود. استفاده از وای فای همراه اول با نام تجاری «وای فای اول»، از تاریخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته برای مشترکین همراه اول در چهار نقطه مرزی ایران رایگان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر