کد خبر: 31291
A

امضای وزیر کار پای سفنه ضمانت کارآفرین همدانی

سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همدان حاشیه هایی به همراه داشت که از مهمترین آنها می توان به امضای علی ربیعی پای سفته ضمانت تسهیلات یک کارآفرین اشاره کرد.

امضای وزیر کار پای سفنه ضمانت کارآفرین همدانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ربیعی در حالی ضمانت تسهیلات بانکی یک کارآفرین را پذیرفت که محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز وی را در این کار همراهی می کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار همدان در نشست «اقتصاد مقاومتی استان همدان با محوریت اشتغال»، تسهیلات یک میلیارد ریالی واحد تولید کفش در «یکن آباد» همدان را ضمانت کردند.
هم اینک 25 تن در واحد تولیدی یاد شده مشغول فعالیت هستند که با دریافت تسهیلاتی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار همدان آن را ضمانت کردند، مسئولان آن می توانند وارد فاز توسعه شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای سفر یک روزه خود به همدان ابتدا شرکت بین المللی رایان نیک الکترونیک واقع در شهرک صنعتی رزن را افتتاح کرد و در ادامه در جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال در محل استانداری همدان حضور یافت.
هم اینک با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 10 طرح بهزیستی در حوزه های توانمندسازی، پیشگیری، فرهنگی آموزشی، اجتماعی و فرهنگی با هزینه کرد 16 میلیارد و 940 میلیون ریال در شهرستان های همدان، نهاوند و کبودراهنگ بهره برداری می شود.
این طرح شامل مجتمع فرهنگی رفاهی عترت بهزیستی، 2 کلینیک مددکاری اجتماعی، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، کارگاه تولیدی رهروان علی(ع)، محوطه سازی مجتمع فرهنگی ابن سینا و 2 مهدکودک شهری در شهرستان همدان است.
همچنین طرح مرکز ماده 16 رسالت در کبودرآهنگ و طرح های کارگاه پوشاک آزاد و یک مهدکودک روستایی در شهرستان نهاوند به همراه 37 واحد مسکونی در کل استان همدان بهره برداری می شود.
در این سفر یک روزه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در زمینی با زیربنای 2 هزار 400 متر مربع و در 2 طبقه آغاز می شود.
مجموعه ورزشی تویسرکان نیز متشکل از زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی و تنیس روی میز در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با حضور علی ربیعی بهره برداری می شود.
حضور در ملایر و نشست با مسئولان این شهرستان آخرین برنامه سفر یک روزه علی ربیعی در استان همدان اعلام شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر