کد خبر: 31585
A

استاندار فارس: اهداف اقتصاد مقاومتی با عملکرد جزیره ای محقق نمی شود

استاندار فارس گفت: اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی با عملکرد جزیره ای دستگاه های اجرایی و مسئولان محقق نمی شود و باید به دنبال ایجاد نظام یکپارچه برای تحقق آن بود.

استاندار فارس: اهداف اقتصاد مقاومتی با عملکرد جزیره ای محقق نمی شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل تبادار شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در شیراز افزود: اولویت در بحث اقتصاد مقاومتی استفاده از سیاست واحد است چرا که به طور قطع فعالیت های متمرکز به موفقیت منتهی خواهد شد.
وی، پراکنده کاری دستگاه ها در بحث اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز موازی کاری و از بین رفتن اعتبارات دانست و تصریح کرد: زمانی که دستگاه های مختلف به طور جزیره ای وارد بحث اقتصاد مقاومتی می شوند با مشکل مواجه خواهند شد.
تبادار، شناخت توانایی های دستگاه ها را کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: حرکت متمرکز باعث شناخت مناسب توانایی ها و استفاده مطلوب از اعتبارات در استان می شود.
استاندار فارس تصریح کرد: فعالیت های بسیار مهم و بزرگی از سوی بسیج سازندگی فارس انجام شده و این سازمان نیز در موضوع ایجاد اشتغال و تولید در کنار دولت در حال تلاش است و مجموعه بسیج باید توانایی خود را اعلام کند تا یک برش کامل در اختیار این مجموعه قرار داده شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس نیز با اشاره به وجود همدلی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و مدیران استان برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: لازم است در این راه تمام ظرفیت ها و امکانات از جمله امکانات غیر دولتی نیز به کار گرفته شود.
ساسان تاجگردون افزود: رویکرد ما جذب سرمایه گذاری خارجی بوده و موفقیت های مناسبی نیز در این زمینه کسب شده که بیانگر شناخت خوب از ظرفیت های استان است.
6122/ 2027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر