کد خبر: 31904
A

دبیرکل جهانی گمرک جان باختن جمعی از مردم را در زلزله غرب ایران تسلیت گفت

دبیر کل سازمان جهانی گمرک با ابراز تسلیت جان باختن جمعی از هموطنانمان در زلزله غرب کشور، این حادثه را به دولت و ملت ایران و بازماندگان آن تسلیت گفت.

دبیرکل جهانی گمرک جان باختن جمعی از مردم را در زلزله غرب ایران تسلیت گفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، 'کونیو میکوریا' روز سه شنبه در سخنان خود در هشتمین اجلاس منطقه ای روسای گمرک سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در اسلام آباد پاکستان، با بازماندگان زلزله ویرانگر در غرب ایران که بر اثر آن جمعی از هموطنانمان کشته و یا زخمی شدند، ابراز همدردی کرد.
وی ادامه داد: اینجانب، تاثر و ناراحتی خود را در خصوص زلزله شدید در غرب ایران و جان باختن جمعی از شهروندان این کشور در این زلزله را اعلام می کنم.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند که تا ساعت 10:52 صبح دوشنبه به وقت تهران، 430 کشته و 7 هزار و 460 مجروح داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر