کد خبر: 32139
A

سعیدی کیا: 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به هر استان پرداخت می شود

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می گوید که به هر یک از استان های کشور مبلغ 400 میلیارد ریال از منابع این نهاد و درقالب تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد پایین برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغالزا تا پایان امسال پرداخت می شود.

سعیدی کیا: 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به هر استان پرداخت می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در مراسم اهدای چهار هزار جلد اسناد مالکیت اراضی مسکونی، تجاری و زراعی به مردم سه شهرستان کلاله، مراوه تپه و گالیکش که به صورت متمرکز در روستای تمرقره قوزی کلاله برگزار شد، گفت: این تسهیلات با هماهنگی استانداران در اختیار استان ها قرار می گیرد.
وی افزود: بنیاد مستضعفان در مراسم امروز چهار هزار جلد سند از املاک متعلق به این نهاد را به مساحت تقریبی 51 میلیون و 860 هزار متر مربع و به ارزش 787 میلیارد ریال به مردم این سه شهرستان به صورت رایگان اهدا کرد.
سعیدی کیا اضافه کرد: 50 درصد از این اسناد متعلق به اراضی کشاورزی و 50 درصد دیگر نیز املاک مسکونی و تجاری می باشد.
وی تصریح کرد: پیش از این نیز در مجموع 20 هزارو 750 جلد سند مالکیت متعلق به املاک مسکونی، تجاری و اراضی کشاورزی این بنیاد به ازرش 20 هزار میلیارد ریال به مردم برخی شهرها و روستاهای استان گلستان به صورت رایگان اهدا شده است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم استاندار گلستان، دبیر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کلاله و ائمه جمعه منطقه شرق گلستان حضور داشتند.
سه شهرستان کلاله، مراوه تپه و گالیکش واقع درشرق گلستان در مجموع حدود 240 هزار نفر جمعیت دارند.
/
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر