کد خبر: 32740
A

خودروهای حامل کمک به زلزله زدگان در هرمزگان سوخت رایگان دریافت می کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان از ارایه سوخت رایگان به خودروهای حامل کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

خودروهای حامل کمک به زلزله زدگان در هرمزگان سوخت رایگان دریافت می کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلال الدین مراد روز شنبه در نشستی در همین رابطه با ابراز تاسف از حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه و با اشاره به تلاش ها و کمکهای مردمی به زلزله زدگان، اظهار داشت: به‌ منظور هماهنگی در کمک ‌رسانی به زلزله ‌زدگان استان‌های غربی کشور ستاد ویژه‌ای در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان تشکیل‌شده است.
وی بیان داشت: براساس تصمیم گیری های اتخاذ شده در این ستاد، رانندگان خودروهای حامل کمکهای مردمی می توانند با مراجعه به سازمان هلال احمر برگ ماموریت دریافت کنند و با مراجعه به جایگاه در نظرگرفته شده برای عرضه سوخت، این برگه را تحویل و از سوخت رایگان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه این سوخت از طریق کارت سوخت در اختیار جایگاه‌ها قرار می گیرد، تصریح کرد: برای ارائه سوخت رایگان، جایگاه عرضه سوخت صاحب‌الزمان(عج) در مسیر بندرعباس به سیرجان در نظر گرفته‌ شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: براساس اعلام سازمان هلال احمر هرمزگان، تاکنون 23 محموله کمکهای مردمی از استان به کرمانشاه ارسال شده است.
21 آبان در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7 و سه دهم ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.
هم چنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد که این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
بر اساس آخرین آمار این زلزله تاکنون بیش از 433 کشته و 9388 مصدوم داشته است.
7198/ 6048
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر