کد خبر: 33380
A

همفکری استان ها زمینه بهبودکیفیت ساخت وسازها در کشور را فراهم میکند

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی با اشاره به اهمیت نشست های منطقه ای گفت: هم فکری استان ها زمینه ساز انتخاب راهکارهای منطقی و مناسب و زمینه ساز بهبود کیفیت ساخت و سازها در کشور است.

همفکری استان ها زمینه بهبودکیفیت ساخت وسازها در کشور را فراهم میکند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حامد مانی فر روز سه شنبه در نشست تخصصی مدیران مسکن و ساختمان و رئیسان نظام مهندسی ادارات کل راه و شهرسازی منطقه یک کشور در فومن ، آموزش عوامل دخیل در ساخت و ساز و ترویج مقررات ملی ساختمان بمنظور استفاده از ظرفیت های موجود در کشور و هماهنگی هر چه بیشتر استان ها با ایجاد هم افزایی و تشریک مساعی در نحوه اجرای امور و اشتراک گذاری تجربیات را از مهمترین اهداف این نشست ها عنوان کرد.
وی در ادامه از بازنویسی طرح تحول آموزش مهندسان در کشور خبر داد و افزود: برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی برای مدرسان و یکسان سازی محتوای آموزشی برای مهندسان از مهمترین برنامه های این طرح است.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برداشت های متفاوتی از دستورالعمل ها و روش های اجرایی مقررات ملی ساختمان صورت می گیرد ، خاطر نشان کرد: مجموعه این نشست ها برای بحث و تبادل نظر در خصوص اقدامات و برنامه های اجرایی استان ها در امور مرتبط با نظارت عالیه بر ساخت و ساز و ارتقاء ایمنی کیفیت سازه ها موثر است.
چهارمین نشست تخصصی مدیران مسکن و ساختمان و رئیسای نظام مهندسی ادارات کل راه و شهرسازی منطقه یک کشور امروز با حضورمدیران ستادی وزارت راه وشهرسازی با مشارکت استان های تهران،قم،البرز،قزوین،مازندران و به میزبانی اداره کل راه وشهرسازی گیلان در مرکز همایش های هتل معین فومن برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر