کد خبر: 33581
A

پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج گناباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط این نهاد به 20 نفر از بسیجیان و افراد دارای شرایط در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج گناباد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ علی ابراهیم زاده روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان رده های مقاومت بسیج گناباد با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج افزود: این تسهیلات تا پایان امسال به 10 میلیارد ریال و تعداد استفاده کنندگان از آن به 60 نفر خواهد رسید.
وی اظهار کرد: تسهیلات مزبور با مشارکت آستان قدس رضوی تامین و پرداخت شده است.
وی گفت: پارسال نیز بیش از 60 شغل توسط بسیج در شهرستان گناباد ایجاد شد.
سرهنگ ابراهیم زاده، بهسازی و مرمت هفت مدرسه، اعزام 12 گروه جهادی به مناطق محروم و روستایی، پرداخت چهار میلیارد ریال برای کمک به اقشار نیازمند و برگزاری 20 یادواره شهدا در گناباد را از دیگر اقدامات سپاه این شهرستان طی سال جاری برشمرد.
وی همچنین از تشکیل 543 حلقه صالحین در 135 پایگاه مقاومت بسیج گناباد طی این مدت خبر داد و افزود: کتابخانه و سالن همایش ادیان و فرق نیز توسط بسیج در شهر بیدخت گناباد در حال احداث است.
وی اظهار کرد: 342 برنامه طی هفته بسیج در گناباد اجرا می شود که از جمله آنها می توان به اجتماع بسیجیان، حلقه های صالحین، یادواره های شهدا، نشست های روشنگری و اردوهای جهادی بسیج سازندگی اشاره کرد.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم در این دیدار با یادآوری ترفندهای معاندان علیه نظام جمهوری اسلامی، افزایش آمادگی بصیرتی و رزمی بسیجیان را بسیار مهم دانست و گفت: اجرای طرح صالحین از اقدامات ارزشمند در این زمینه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
29 آبان لغایت پنجم آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر