کد خبر: 33662
A

شهرهای هرمزگان نیازمند بازنگری جدی در حوزه شهرسازی هستند

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شهرهای هرمزگان نیازمند بازنگری و بازآفرینی جدی و اساسی در حوزه شهرسازی هستند که باید جهش بزرگی در این زمینه صورت گیرد.

شهرهای هرمزگان نیازمند بازنگری جدی در حوزه شهرسازی هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا مدرس روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز شهرساز با موضوع بازآفرینی شهری،میراثی برای آینده افزود: شهرسازی هر شهری نماد و هویت آن منطقه است که باید به دید مهندسی آمیخته با هنر معماری به آن نگاه کرد.
وی بیان داشت: هویت هر شهر نتیجه عملکرد شهرداران است که امیدواریم با هم اندیشی و برگزاری سمینارهای تخصصی هویت نهفته شهرهای هرمزگان پدیدار شود.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: برخی از شهرهای هرمزگان از جمله بندرعباس، بستک، میناب، رودان، جناح، کنگ و لافت هویت های نهفته دارند که شهرداران و شهرسازان باید به دنبال سمت و سو دادن این هویت در شهرسازی باشند.
مدرس گفت: از شهرداران انتظار می رود که یک هم فکری و هم اندیشی بین شهرسازان، مهندسان، معماران، راه و شهرسازی و شهرداران ایجاد شود تا شهرها دارای هویت مشخصی شوند.
وی ادامه داد: باید به نقطه ای برسیم که در همایش ها و سینمارها از هویت بخشی و صادرات هویت معماری و شهری هرمزگان به جاهای دیگر بحث کنیم.
در پایان این مراسم از مهندسان و استادان حوزه شهرسازی و طرح های برتر بازآفرینی شهری تجلیل در هرمزگان تجلیل شد.
7195/ 7408
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر