کد خبر: 33673
A

بازآفرینی شهرهای ساحلی هرمزگان در اولویت است

مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به این که شهرهای این استان نیاز جدی به اصلاح دارند، گفت: 40 درصد از شهرهای این استان در نوار ساحلی قرار دارند که بازآفرینی آن ها در اولویت است.

بازآفرینی شهرهای ساحلی هرمزگان در اولویت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ابراهیم رستم گورانی روز چهارشنبه در همایش بزرگداشت روز شهرساز با موضوع بازآفرینی شهری، میراثی برای آینده افزود: بازآفرینی پایدار شهری از اهمیت بالایی برخوردار است که خود وزارت راه و شهرسازی در این حوزه ورود کرده و به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده پرداخته است.
وی بیان داشت: یکی دیگر از هدف های برگزاری این همایش این است که از ظرفیت استادان دانشگاهی در کمیته ها و کمیسیون های مختلف برای هویت بخشی و بهبود وضعیت شهری هرمزگان استفاده شود.
مدیر معماری و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: مردم به صورت جدی پیگیر اجرای طرح های تفضیلی و جامع شهری هستند و هر جا که خود مردم ورود کردند کارها با سرعت بیشتری پیش می رود.
مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از دیگر اهداف این همایش را نهادینه کردن فرهنگ بازآفرینی عنوان کرد و گفت: با این کار مردم هم با بازآفرینی و اهمیت آن آشنا می شوند.
طبق سرشماری سال 95، استان هرمزگان یک میلیون و 776 هزار و 415 نفر جمعیت دارد که 54 درصد این جمعیت شهر نشین هستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر