کد خبر: 33681
A

مهم ترین نیاز کشور در حال حاضر تولید و ایجاد اشتغال است

فرماندار جاسک مهم ترین نیاز کشور در حال حاضر را تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: باید در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و هر چه سریع تر نسبت به ابطال مجوزهای گارگاه ها و بنگاه های راکد اهتمام و مجوزهای جدید برای متقاضیان صادر شود.

مهم ترین نیاز کشور در حال حاضر تولید و ایجاد اشتغال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد احمدی عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان جاسک، با تاکید بر رفع موانع سد راه تولید کنندگان، از کلیه مدیران مربوطه خواست از تمام توان و اختیارات خود برای تسهیل در امور مربوط به مسائل پیش روی تولید کنندگان شهرستان بهره گیری کنند.
فرماندار جاسک گفت: سرمایه گذاری در هر کشور دارای اهمیت زیادی است زیرا از یک سو موجب اشتغالزایی شده و از سوی دیگر تولید و عرضه را افزایش می دهد.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی که دولت تدبیر وامید و مدیریت ارشد استان در اجرایی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی انجام داده اند تردیدی ندارم کشور امسال به سمت رونق اقتصادی پیش خواهد رفت و همه باید تلاش کنیم که اقتصاد کشور به رونق و شکوفایی بیش از پیش برسد.
احمدی رونق تولید و ایجاد اشتغال را از هدف های اساسی دولت و جزو سیاست های اصلی نظام عنوان کرد و گفت: مدیران و مسئولان شهرستان باید مجدانه و با انگیزه کافی موضوع تولید و اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است را پیگیری کنند.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7199 /7408
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر