کد خبر: 33710
A

استاندار: از همه ظرفیت ها برای رونق اقتصادی گلستان استفاده شود

استاندار گلستان گفت که این استان برای جهش اقتصادی، رونق و ایجاد اشتغال ظرفیت دارد و باید از این توانمندی ها در جهت توسعه استان کمک گرفته شود.

استاندار: از همه ظرفیت ها برای رونق اقتصادی گلستان استفاده شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید مناف هاشمی چهارشنبه شب در نشست با جمعی از کارآفرینان برتر استان در گرگان اظهار کرد که باید زمینه بهره مندی از ظرفیت های استان در جهت رونق اشتغال فراهم گردد.
وی؛ خواستار روزآمد کردن ظرفیت های استان در حوزه اشتغال و رفع موانع تولید، صنعت و کارآفرینی از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط شد.
استاندار گلستان با تاکید بر استفاده از ایده های کارآفرینان در حوزه های اشتغال گفت: این قشر بهترین تجربه را برای ارائه راهکار در رونق اقتصادی دارند که با ایجاد اتاق فکر و فعال کردن کار گروه های تخصصی زیرمجموعه از ایده های آنان استفاده خواهد شد.
هاشمی از کارآفرینان درخواست کرد با طرح ایده های خود ، پیگیری آن را نیز از مسئولان مطالبه کنند.
به گفته وی؛ امسال 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق اقتصادی استان تخصیص یافته که حدود 10 هزار میلیارد ریال در حوزه تعاون و کارآفرینی و برای ایجاد اشتغال است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان نیز گفت که کارآفرین فرصت سازی برای شتاب در رونق اقتصادی استان بوده که باید از این ظرفیت استفاده کامل شود.
محمود ربیعی افزود: بهره گیری از ایده ها و نوآوری کارآفرینان باید در تمامی حوزه ها گسترش یابد.
وی بر مشارکت هرچه بیشتر کانون کار آفرینان گلستان در رونق اقتصادی استان با ارائه ایده تاکید کرد.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه تنها ارائه تسهیلات در رونق اقتصادی استان موثر نخواهد بود ، گفت : برای اینکه از وام بانکی در رونق اقتصادی استان بهره برده شود نیاز به مدل اقتصادی داریم که کانون کار آفرینان می تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.
در این نشست برخی از کارآفرینان استان در مورد ظرفیت های بکر گلستان در حوزه های مختلف ایجاد اشتغال، راهکارهای رفع موانع فعالیت، توجه به بازار مصرف با ایجاد فن بازار از سوی دستگاه های مرتبط ؛مطالبی بیان کردند.
در گلستان 500 کار آفرین برتر فعالیت دارند که 300 نفر آنان عضو کانون کار آفرینان استان هستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر