کد خبر: 33781
A

سهم خراسان شمالی از طرح توسعه اشتغال روستایی 1900 میلیارد ریال است

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی، سهم استان از منابع تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی را یک هزار و 900 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات با نرخ 6درصد به بهره برداران و متقاضیان پرداخت می شود.

سهم خراسان شمالی از طرح توسعه اشتغال روستایی 1900 میلیارد ریال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ایرنا عبدالله یوسفی چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته این استان اظهار کرد: تسهیلات ارزان قیمت خوبی به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است که از بهره برداران این بخش می خواهیم برای این مهم اقدام کنند و در روستا ها اشتغال پایدار ایجاد کنند.
وی افزود: علاوه بر تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی تسهیلات شناور دیگری نیز وجود دارد که آمادگی داریم آن را نیز جذب کنیم.
وی از سرمایه گذاران خواست تا از این فرصت استفاده کنند و با دریافت تسهیلات با بهره کم در روستاها کسب و کار و اشتغال پایدار ایجاد کنند.
یوسفی اظهار کرد: در سال های گذشته ارائه تسهیلات با بهره های بالا بود که سرمایه گذاری در این حوزه به صرفه نبود اما هم اکنون از کشاورزان می خواهیم از این فرصت و تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی استفاده کنند چرا که اختصاص این تسهیلات با نرخ پایین پرداخت می شود و هزینه در بخش کشاورزی را سود آور خواهد کرد.
خراسان شمالی با جمعیت 864 هزار نفری 344 هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که 82 هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این حوزه فعالیت دارند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر