کد خبر: 34538
A

بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

بررسی جزئیات طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا کریمی در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: جزئیات طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی، آب و منابع طبیعی که در جلسات گذشته کلیات آن تصویب شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مواد 7 و 8 و 9 این طرح در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بر اساس قانون فعلی انتخابات نظام مهندسی کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مراکز استان ها انجام می شد، اما براساس آنچه که امروز اعضای کمیسیون تصویب کردند، همزمان با مراکز استان ها در شهرستان ها نیز انتخابات انجام شود و نتیجه شهرستان ها برای جمع بندی به مرکز استان ارائه شود.

**شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مکلف شد که تمهیدات برگزاری انتخابات الکترونیکی را فراهم کند
کریمی ادامه داد: شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، آب و منابع طبیعی مکلف شد که تمهیدات را برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم کند و دستگاه های مرتبط نیز در ایجاد زیرساخت ها کمک می کنند.
به گزارش خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ماده دیگر مورد بررسی قرار گرفته در کمیسیون تصریح کرد: بحث ممنوعیت کارکنان دولت جهت عضویت در ترکیب شورای شهرستان ها، استان ها و شورای مرکزی از جمله تصمیمات اتخاذ شده اعضای کمیسیون بود، به نحوی که کارکنان دولت می توانند عضو نظام مهندسی باشند، اما نمی توانند عضو شورای شهرستان، استان و شورای مرکزی باشند و حتی تاکید شد که روسای این شورا نباید از کارکنان دولت باشند و باید از منتخبان جامعه مهندسی باشند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر