کد خبر: 34723
A

بررسی نحوه سرمایه گذاری شرکت کولوبریس هلند در استان کرمان

نحوه سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کولوبریس هلند در استان کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

بررسی نحوه سرمایه گذاری شرکت کولوبریس هلند در استان کرمان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، به منظور بررسی نحوه سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کولوبریس هلند در استان کرمان نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان برگزار و پس از بحث و بررسی موارد مطروحه، تصمیمات لازم اخذ شد.
در این نشست در زمینه پروژه های مختلف تربیت بدنی از جمله 'تکمیل ورزشگاه امام علی (ع)' و 'مجموعه استادیوم المپیک' کرمان مذاکره شد.
موضوع احداث نیروگاه های خورشیدی جمعا به میزان 200 مگاوات در نقاط مختلف استان کرمان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد توافق قرار گرفت.
همچنین در خصوص سرمایه گذاری و اجرای شبکه ها و تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای کرمان، سیرجان و زرند به ترتیب با حجم های هزار و 50 لیتر بر ثانیه، 360 لیتر بر ثانیه و 190 لیتر بر ثانیه توافق شد.
در ادامه نیز اجرای شبکه ها و تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بم به میزان 300 لیتر بر ثانیه، شهربابک به میزان 120 لیتر بر ثانیه و رفسنجان به میزان 400 لیتر بر ثانیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این نشست ضمن بررسی پروژه های گردشگری استان، اجرای 2 هتل پنج ستاره 140 تختخوابی در شهرهای کرمان و رفسنجان مورد توافق کلی قرار گرفت.
در زمینه پروژه های منطقه ای نیز پروژه خط دوم انتقال آب از سرشاخه های کارون، مجتمع گردشگری خروجی تونل در منطقه گلزار، مجتمع گردشگری بند انحرافی جیرفت و نیروگاه برق آبی سد نرماشیر و خط انتقال آن نیز توافقاتی صورت گرفت.
توافق در مورد پروژه های شهرداری کرمان، پروژه تفکیک و بازیافت زباله، پروژه قلاع دختر و اردشیر از دیگر موضوعات این نشست بود.
بدیهی است عملیاتی شدن پروژه های مذکور و تحقق آنها منوط به انجام کارهای کارشناسی مربوطه و انعقاد تفاهم نامه ها بر اساس نتایج کارشناسی است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر